kummat näistä? rattaista kyse

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gaga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
onko kokemuksia näistä? joka päiväiseen käyttöön tarkoitus hankkia (talveksi on eri rattaat jo valmiina..) ja mun on nyt todella vaikea valita näistä kahdesta..

Noi emman rattaat oli kauheen lelun tuntuset. Käytiin lastentarvikeliikkeessä katsomassa. Samoin noi carenat. Ostettiin Gracon mosaicit, maksoivat 199? ja on toiminu moitteettomasti. Noi emmat oli siellä liikkeessä vaan 89?.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noi emman rattaat oli kauheen lelun tuntuset. Käytiin lastentarvikeliikkeessä katsomassa. Samoin noi carenat. Ostettiin Gracon mosaicit, maksoivat 199? ja on toiminu moitteettomasti. Noi emmat oli siellä liikkeessä vaan 89?.

meilla taas nuo emmat olleet tukevat. Gragot tosi heppaset. Mielipiteitä on varmaan niin monta kun käyttäjääkin.

Alkuperäinen kirjoittaja UpsyDaisy:

meilla taas nuo emmat olleet tukevat. Gragot tosi heppaset. Mielipiteitä on varmaan niin monta kun käyttäjääkin.

Noita Gracoja on niin eri hintasia. Ei mekään niistä halvemmista tykätty yhtään.

Mutta ap:n kyllä kannattaa ihan liikkeessä käydä kattomassa. Meillä meinaan paljon ratkaisi myös se että miten ne saa kasaan jne. Ni pääsee rämppäämään niitä itse liikkeessä :D

joo tiedän ettei kumpikaan näistä ole parhaimmasta päästä,mutta en ajatellutkaan tässä vaiheessa ostaa parempia kun lapsia ei lisää ole tulossa ja matkarattaita ei kuitenkaan kovin kauaa käytetä. ja budjekti ei ole kovin suuri. siispä olen päätttänyt ostaa jommat kummat näistä ja apua tarvitsisin valintaan.

Yhteistyössä