Matkarattaat tms.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saksaansaksaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saksaansaksaan

Vieras
Heippa!
Ollaan lähdössä joulun jälkeen Saksaan ja ajattelin ,että sieltähän kannattaisi varmaan tuoda matkarattaat?!
Yhdistelmät siis on jo,nyt tarvittais siis sellaiset kauppakeskus-rattaat ja myös ensi kesää jo ajattelen.
Eli, mitkä nyt on sellaiset rattaiden Mercedekset,eli jotka täällä maksaa maltaita ja jotka ehkä Saksassa vähän halvemmat..?
En tiedä termeistä,mutta siis sellaiset menopelit, jotka saa mahdollisimman pieneen tilaan (onko ne just matkarattaat?). Ominaisuuksina haluaisin ison kuomun,jonka saisi taaperon suojaksi esim. päikkäreiden ajaksi. Ja yhtenäinen työntökahva,jotta voi yhdellä kädellä työntää. Myös työntäjän pylloteline ja tynnettävän "tarjotin" olis kivat .

Ehdotuksia?

Kiitos ja hyvää joulua kaikille!
 

Yhteistyössä