Matkarattaat-Kumpaa näistä suosittelisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gaga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gaga

Vieras
Eli matkarattaita lähdössä ostamaan huomenna kun tuo tyttökin alkaa pikkuhiljaa istumaan kunnolla. Onko kenelläkään kokemuksia näistä kahdesta kun en osaa päättää kummat ostaisin:

http://www.babyshop.fi/product_catalog.php?c=93

Jovi Io matkaratas (Punainen/ruutu) ---> hieman edullisemmat

vai

Carena Easy matkaratas (musta 2010) ---->näyttävät laadukkaimmilta

Kumpia suosittelisit? Ja jomman kumman näistä meinaan ostaa,joten kiitos jos viitsitte sanoa mielipiteenne. Auttaisi kovin!

Meillä on Carenan Easyt, on käytetty päivittäin nyt noin puoli vuotta ja olleet ihan positiivinen yllätys, ainoa vika että renkaat alkaa kitistä ja niihin pitää suihkutella öljyä aika usein.

Mä ottaisin nää Hauckin rattaat. Näyttää vähiten kömpelöiltä jo senkin takia ettei edessä ole hankalia tuplarenkaita.

01-141014a_capri_brownbluetb_0910_ddf.jpg

Älä hyvä ihminen osta kumpiakaan. Noilla pyörillä ku sohjossa menet ni huhheijaa. Osta kunnon rattaat, kevyet, isot pyörät eikä mitään ihmekommervenkkejä. Sellasia mitä päiväkodeissa on millä ne kulkee.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Älä hyvä ihminen osta kumpiakaan. Noilla pyörillä ku sohjossa menet ni huhheijaa. Osta kunnon rattaat, kevyet, isot pyörät eikä mitään ihmekommervenkkejä. Sellasia mitä päiväkodeissa on millä ne kulkee.
No mut jos tarttee just matkarattaat.

Alkuperäinen kirjoittaja gaga:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Tuskin noissa kovin suurta eroa on. Pääsetkö missään katsomaan livenä noita ja vertaamaan?

En.. :( Itse asiassa ajattelin tilata,kun jossakin ketjussa kehuttiin Vauvatar-nettikauppaa.

Ebaysta saa kalliimmat rattaat halvemmalla. Me tilattiin Gessleinin swift merkkiset matkarattaat Saksasta. Suomessa maksaa 239e. Ebayn kautta 149e kotiin tuotuna. Kannattaa harkita.

Meillä on arkikäytössä kunnon emmaljungan rattaat, ja autossa reissua varten matkarattaat (emma). Kun ei ne kunnolliset isoine pyörineen meinaa takalaatikkoon mahtua, tai ei ainakaan sit enää muuta... se niissä matkarattaissa just on se juttu :)

Ei ei ei. Ette te nyt ymmärrä minua lainkaan. Siis käykää oikeesti kattoo millä päiväkodissa ajellaan. Ne vie niin vähän tilaa että takuulla vähempi tilaavievä kun nuo kuvissa olevat!! Pyörät on himpun verran tuota kuvien pyöriä isommat, mut ei sellaset ku ihan vaunuissa. Ei mitään muovipyöriä jotka vaan luistaa, vaan kunnon pyörät! Oikeesti, puhun rattaista vaikka ette usko, mutta sellaset perusrattaat mitä kaupoissakin on lapsille. Ne on todella miljoona kertaa paremmat ku tollaset kuvissa. Minä olen kuskannu lapseni perusrattaissa ja nauranu ku muovipyörämammat jää sohjossa jälkeen.

Meillä on Carena Easyt. Talvella hankalat, tosin nythän jo kevät tulossa vauhdilla).
Kulkee pienissäkin tiloissa, kaupoissa on hyvät, tilava tavarakori yms..
Reilut ½ vuotta kuljettiin ainoastaan noilla rattailla.
Ainoa miinus on se, että meillä ainakin rattaat vetää sivulle, saa joskus ihan voimia käyttää kun niitä työntelee.

Ei ei ei. Ette te nyt ymmärrä minua lainkaan. Siis käykää oikeesti kattoo millä päiväkodissa ajellaan. Ne vie niin vähän tilaa että takuulla vähempi tilaavievä kun nuo kuvissa olevat!! Pyörät on himpun verran tuota kuvien pyöriä isommat, mut ei sellaset ku ihan vaunuissa. Ei mitään muovipyöriä jotka vaan luistaa, vaan kunnon pyörät! Oikeesti, puhun rattaista vaikka ette usko, mutta sellaset perusrattaat mitä kaupoissakin on lapsille. Ne on todella miljoona kertaa paremmat ku tollaset kuvissa. Minä olen kuskannu lapseni perusrattaissa ja nauranu ku muovipyörämammat jää sohjossa jälkeen.

Siis tarkoitat avorattaita? Esim. Brio Ponyt?
Niillä nyt kuitenkin on ihan eri funktio kuin matkarattailla, toimii kyllä yli 1v lapsilla mutta matkarattaat saa makuuasentoon ja ainakin noissa Carenoissa on esim. huomattavasti isompi tavarakori kuin Brio Ponyissa (meiltä löytyy molemmat).

Yhteistyössä