M matkalle lähdössä Vieras 04.11.2013 #1 Osaisiko joku suositella, että minne kannattaisi matkustaa viikonlopuksi tammikuussa, matkakohde saa olla kotimaassa tai ulkomailla, mielellään kohtuullinen budjetti. Saa suositella myös matkanjärjestäjää.
Osaisiko joku suositella, että minne kannattaisi matkustaa viikonlopuksi tammikuussa, matkakohde saa olla kotimaassa tai ulkomailla, mielellään kohtuullinen budjetti. Saa suositella myös matkanjärjestäjää.
V "vieras" Vieras 04.11.2013 #2 Matkanjärjestäjä: sinä itse ja internet Bookatkaa lennot jonnekin Euroopan kivaan kaupunkiin, hotellit päälle ja menoksi. Vaikka Bremen, Amsterdam, Kööpenhamina
Matkanjärjestäjä: sinä itse ja internet Bookatkaa lennot jonnekin Euroopan kivaan kaupunkiin, hotellit päälle ja menoksi. Vaikka Bremen, Amsterdam, Kööpenhamina
Strösselit ja kaikki! Jäsen 20.07.2013 199 0 16 04.11.2013 #3 Mä inhoon lyhyitä ulkomaanreissuja ja tolla ajalla menisin ehkä Tallinnaan kylpylään tai miksei suomessakin kylpylään tai sitten ruottin risteilylle Tai Lontoo, se ois mukavan lähellä kanssa.
Mä inhoon lyhyitä ulkomaanreissuja ja tolla ajalla menisin ehkä Tallinnaan kylpylään tai miksei suomessakin kylpylään tai sitten ruottin risteilylle Tai Lontoo, se ois mukavan lähellä kanssa.