matkajuoma

Meillä taisi alussa olla pitemmillä matkoilla hyla-maitoa.sitä kun on pienemmissäkin purkeissa ja säilyy lämpimässä avaamattomana.
Kauppareissuilla taisi olla varalta vesipullo mukana,mutta aika äkkiä sekin jäi pois ja tuttipullosta tarjosin. nyt olen ostanut pillimehun jos on tullut sellainen tilanne,kun se tuttipullo ei ole enää käytössä. ikää pojalla 1v3kk<br><br>
 
Kauppoihin ei ole vettä kummempaa tarvinnut ajatella mukaan. Ruokailu yleensä tapahtuu jossain missä itekki syö eli ruoka ja juoma tulee sitten sieltä ja jos purkkiruokana mennään sitten on juomana se vesi. Vesi on pullossa jonka korkin saa napsautettua kiinni, onvaasalandiasta ostettu matkapullo.

Pitkillä matkoilla olen ostanut/saanut maidon huoltoasemilta, eli eivät välttämättä ota edes hintaa kun kahvilla käydessä sanoo että täytin myös tämän pullon maidolla että reilu desi siellä on maitoa.
 
mä ostan yleensä jonkun pillimehun kaupasta jos pojal on jano.poitsu koht 1v10kk :) pitemmällä matkal ollu tuttipullossa mehua.mut täs mielee tuli et vois ottaa oikeaan pulloon mehua ku osaa juoda siit ku ite pitää kiinni..ouluun ku ollaan nyt su menossa käymääm,miehen kummitytön synttäreille.
 

Yhteistyössä