Matka varattu :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pata-ässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Miten maltatte lähteä aurinkoisesta ja helteisestä Suomen kesästä?

Hmm... oliko viime vuonna kesäkuu kovinkin helteinen ja aurinkoinen?;). Mul ei tuu ku kaks aurinkoista päivää mieleen :laugh:

Ja kyllä maltetaan muutenkin, suomessa kumminkin eletään vähintään se 50 viikkoo vuodessa,ni pari viikkoa suomessa olosta ei oo mitään, ei edes jos matkustaa pois kesällä :xmas:

muok.

Mä en tykänny Turkista yhtään, olin 2 viikkoo ja huh huh mikä kärsimys!

Mutta oikeesti, en mä oo mikään sanomaan kun kaikkihan tykkää just sellasesta mistä nyt vaan tykkää :D Kivaa lomaa teille! Millä porukalla te meette?

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mä en tykänny Turkista yhtään, olin 2 viikkoo ja huh huh mikä kärsimys!

Mutta oikeesti, en mä oo mikään sanomaan kun kaikkihan tykkää just sellasesta mistä nyt vaan tykkää :D Kivaa lomaa teille! Millä porukalla te meette?

olitteko marmariksessa vai alanyassa?:).

Lähden miehen kanssa kahden, mieskin tykkää tosi paljon turkista. Silläki kova turkki kuume :D

Ollaa jo melkee kaikki turkin retket koluttu jo läpi, mut eiköhä siel jotai uutta tekemistä keksi niinku aina :whistle:

No kun en mä ees muista :laugh:
Kaiketi tohon viihtyvyyteen vaikuttaa se, että olin ihan alussa raskaana ja oksensin koko 2 viikkoo ja näivetyin uima-altaalla :x :xmas: :D mun kaveri vaan veti bissee aamusta iltaan ja mä yritin saada ees veden pysyyn sisällä :D mut kuuma siellä oli ja sain ihan mielettömän upeen rusketuksen.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
No kun en mä ees muista :laugh:
Kaiketi tohon viihtyvyyteen vaikuttaa se, että olin ihan alussa raskaana ja oksensin koko 2 viikkoo ja näivetyin uima-altaalla :x :xmas: :D mun kaveri vaan veti bissee aamusta iltaan ja mä yritin saada ees veden pysyyn sisällä :D mut kuuma siellä oli ja sain ihan mielettömän upeen rusketuksen.

heh:D. No ei varmasti loma mukavimmasta päätä,jos oksentelee koko loman B)

Juu, lämpöä ainaki riittää,toisin ku suomen kesässä (ainakaa mitä viime kesään tulee) :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja pata-ässä:
Varattii tänää ens kesälle matka turkkiin,alanyaan KOLMEKSI viikoksi :p Sitä sitten odotellessa, tulis jo kesä pian :heart:

mut miksi kesäksi? Minusta kevääällä oli ihanaa, kun suomessa voi sitten jatkaa kesken jäänyttä kesää ja turkissakin olen käynyt.

Yhteistyössä