Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Miten maltatte lähteä aurinkoisesta ja helteisestä Suomen kesästä?
Alkuperäinen kirjoittaja pata-ässä:Hmm... oliko viime vuonna kesäkuu kovinkin helteinen ja aurinkoinen?. Mul ei tuu ku kaks aurinkoista päivää mieleen
![]()
muok.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja pata-ässä:Hmm... oliko viime vuonna kesäkuu kovinkin helteinen ja aurinkoinen?. Mul ei tuu ku kaks aurinkoista päivää mieleen
![]()
muok.
Noinhan se taisi ollakin... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Mä en tykänny Turkista yhtään, olin 2 viikkoo ja huh huh mikä kärsimys!
Mutta oikeesti, en mä oo mikään sanomaan kun kaikkihan tykkää just sellasesta mistä nyt vaan tykkääKivaa lomaa teille! Millä porukalla te meette?
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:No kun en mä ees muista![]()
Kaiketi tohon viihtyvyyteen vaikuttaa se, että olin ihan alussa raskaana ja oksensin koko 2 viikkoo ja näivetyin uima-altaalla :x :xmas:mun kaveri vaan veti bissee aamusta iltaan ja mä yritin saada ees veden pysyyn sisällä
mut kuuma siellä oli ja sain ihan mielettömän upeen rusketuksen.
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Toivottavasti tulee kiva reissu!Me lähdemme kesäkuussa reiluksi viikoksi Lontooseen. Jänskättää, kun on ensimmäinen reissu lapsen kanssa. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pata-ässä:Varattii tänää ens kesälle matka turkkiin,alanyaan KOLMEKSI viikoksiSitä sitten odotellessa, tulis jo kesä pian :heart: