matka vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jäsen
15.08.2005
625
0
16
Elikä olemma eronneet kohta 2-v sitten. Eilen puhuttiin lapsen isän kans puhelimessa ja hän kerto et ois kiva mennä johonki reissuun mut ei oo seuraa.Kyseli vähän mitä meillä on suunnitelimii,niin en vastannu mittään.
Mietin et onko väärin lähteä mukaan jos viel kyselee seuraan.Miehestä en niin välitä mut lapsen takia yritän olla väleissä ja maisema vaihto kyl kiinnostaa ja kovasti.Lapseni isän tunteita mua kohtaan en tiedä mut kyl on kuulemieni mukaan ollu jo uusia naisia,joista mulle suoraan ei kyl ole puhunut lapselta olen kaiken kuullut.Tämän hetkistä tilannetta en tiedä.
Mikäli lähden reissuun mukaan onko väärin kaikkia kohtaan ja kuvitelmia yhteen paluusta vai jätänkö menemättä? Sain käsityksen puhelusta et mukaan tulisimma vain lapsi,mä ja ex-mies.

Asia on varmaan hyvä puhua selväksi ensin miehenkin kanssa. Siis se, että et ole kiinnostunut hänestä muutoin kuin lapsesi isänä. Jos matka on tarjolla vielä senkin jälkeen, niin mene ihmeessä lapsen kanssa reisuun mukaan. Lapsellehan voi selittää asian vaikka niin, että äiti ja isä ovat nyt kavereita ja kaverit voivat keskenään käydä reissussa. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2007 klo 22:55 Blue kirjoitti:
Asia on varmaan hyvä puhua selväksi ensin miehenkin kanssa. Siis se, että et ole kiinnostunut hänestä muutoin kuin lapsesi isänä. Jos matka on tarjolla vielä senkin jälkeen, niin mene ihmeessä lapsen kanssa reisuun mukaan. Lapsellehan voi selittää asian vaikka niin, että äiti ja isä ovat nyt kavereita ja kaverit voivat keskenään käydä reissussa. =)

Älähän yritä väittää ettei exä kiinnosta.
Jos olisit päässyt yli exästä, et olisi menossa sen kanssa minnekään.

No uus mies tykkää kyttyrää ja mököttä.

Lopputulema on että on tainnut olla turha ero ku vieläkin kaipaillaan.

Jos olette kavereita exän kanssa ja kumpikaan ei kuvittele mitään turhia, eli kaikki on selvää tai ainakin selvitätte asiat, niin kyllähän sillon voi lähteä vaikka jo ihan lapsen kannalta ajatellen ja voi kai sitä entiset pariskunnat olla kavereita siinä missä muutkin. Me ollaan ex-miehen kanssa paljon tekemisissä ihan lasten takia ja hän on joskus meillä yötäkin, lasten takia, mutta ei meidän välillä enää mitään ole.

Kiitos kovasti asiallisista vastauksista. Olemme puhuneet ex-miehen kans välimme selviki,tai minä ainakin puhuin paljon.Sovimme että lapsen vuoksi on hyvä olla väleissä ja muusta ei puhuta kun lapsen asioista.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2007 klo 15:14 mä kirjoitti:
Kiitos kovasti asiallisista vastauksista. Olemme puhuneet ex-miehen kans välimme selviki,tai minä ainakin puhuin paljon.Sovimme että lapsen vuoksi on hyvä olla väleissä ja muusta ei puhuta kun lapsen asioista.

Älähän viitti. Jos teidän välillä on joskus ollut sen verran säpinää, että muksu on laitettu, niin ei se mihinkään katoa. Miehenä ainakin voin sanoa että nainen joka joskus on tuon verran kiinnostanut kiinostaa edelleen. Ja näin asia on myös teillä.

Tuleepa sellainen olo että miksi erositte kun nyt sitten noin sovussa elellään??????????????

Tätähän tämä on näinä aikoina ja sitten pokalla naamalla
selitellään "lapsen etu ensi-potaskaa".

Hah hah sanon ,minä.

:laugh:

Kyllä minä tiedän ihmisiä, jotka ovat eronkin jälkeen matkustelleet yhdessä lasten kanssa. Nukkuneet eri sängyissä ja sillai. Eihän siinä silloin ole mitään väärää, jos kummallakaan ei ole uutta suhdetta. Mutta lapselle/lapsille kyllä kannattaa tehdä selväksi, ettei kyse ole siitä, että isi ja äiti olisivat palaamassa yhteen tms.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2007 klo 15:47 potaskaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2007 klo 15:14 mä kirjoitti:

Älähän viitti. Jos teidän välillä on joskus ollut sen verran säpinää, että muksu on laitettu, niin ei se mihinkään katoa. Miehenä ainakin voin sanoa että nainen joka joskus on tuon verran kiinnostanut kiinostaa edelleen. Ja näin asia on myös teillä.

Tuleepa sellainen olo että miksi erositte kun nyt sitten noin sovussa elellään??????????????

Tätähän tämä on näinä aikoina ja sitten pokalla naamalla
selitellään "lapsen etu ensi-potaskaa".

Hah hah sanon ,minä.

:laugh:

Miksi ihmeessä ei voisi elellä sovussa eron jälkeen? Se on kuitenkin lapsen etu ja aikuiset ihmiset toivottavasti tajuavat sen, kuten tässä tapauksessa näyttää olevan. Toisaalta, eihän siinäkään mitään pahaa ole, että olisivat kiinnostunet toisitaan?
No, miehet usein ajattelevat jollain muulla kun aivoillaan, ehkäpä siksi on vaikea tajuta joidenkin ajattelevan myös lastaan eron jälkeen? ;)

Minä ja lapseni voimme paljon paremmin kun asumme kahden.Olen saanut elämän iloni takaisin ja sen ovat kyllä kaikki huomanneet..Asuessamme kaikki yhdessä elämä oli henkistä väkivaltaa ja lopuksi myös mies kävi minuun kiinni.. Vaikka joitaan tuntuu naurattavan tämä aihe onneksi on niitä jotka ymmärtävät=) Lapsen on parempi nähdä onnelliset vanhemmät kun koko ajan riitelevät vanhemmat.

Yhteistyössä