Matamien mammaryhmä - uusi facebook-ryhmä

Hei kaikki aktiiviset kaksplussalaiset!

Yli kolmikymppisille perustettu uusi odottajien ryhmä kaipaa jäseniä.

Ryhmä on salainen (joka ei siis näy jäsenien omille facebook-kavereille), johon osallistutaan luottamuksellisesti, omalla nimellä ja toisia kunnioittaen.

Ryhmään pääsee mukaan laittamalla yksityisviestiä allekirjoittaneelle.

ystävällisin terveisin,
fenixlintu 18+2
 
Laitanpa tähän vielä hiukan esittelyä:

Minä olen siis 37-vuotias espoolainen äiti ja odotamme perheeseemme toista lasta. Ikä alkoi sen verran jo näkyä, että yli vuoden verran saimme odotella, että tärppi osui kohdalle. Ja nytkin siis clomifen-kuurin avulla. Esikoista yritettiin lähes toista vuotta, joten itsestään selvää ei ainakaan minun kohdallani enää äidiksi tulo ollut.

Täällä kaksplussalla olen mukana clomittarissa sekä kuumeilupuolella että odottajissa ja täytyy kehua, että upea vertaistuki-porukka siellä onkin!

Olen ollut mukana myös lokakuisten ryhmässä, mutta tässä vaiheessa odotusta syntyi ajatus, että olisi mukava tutustua oman ikäisiin odottajiin ja puhua asioista vähän syvällisemmin.

Toivoisin, että Matamijoukkoon löytäisi tiensä muitakin äitejä ja tulevia äitejä, joilla olisi sanottavaa ja pohdittavaa jaettavaksi asti.
 
miksi just facebook ryhmä? Ois mukava tänne vaikka kerhojen puolelle saada joku tällainen ryhmä, itse kun en oikein enää välitä tosta facebookista...

Olen itse 30v pikkukakkosen odottaja, esikoinen on jo 8vuotias joten tutuu melkein kuin ois raskaana ensimmäistä kertaa :) Vuosi meilläkin meni että plussa saatiin vaikka esikoisen aikoinaan plussasin ensimmäisestä kierrosta, niin se vain vuodet vaikuttaa näköjään...

loruliisa rv22+5
 
Ajatus facebook-ryhmästä syntyi siksi, että ainakin minusta on mukavampi tutustua ihmisiin nimimerkkien takana. Täällä kakasplussalla on jo kolmikymppisten ja 40+ aktiiviset odottajien ryhmät, joista ehkä omasta takaa syntyy jo omia tiiviimpiä yhteisöjään.

Uudella ryhmällä facebookissa on siis tarkoitus hypätä nimimerkeistä ulos, jolloin tosiaan keskustelua käydään oikeilla nimillä - ja ehdottoman luottamuksellisesti.

Mutta ymmärrän kyllä epäluulon, jota naamakirjaa kohtaan helposti koetaan. Itsekin mietin pitkään ja hartaasti ennen kuin uskalsin ensimmäistä kertaa hypätä sellaiseen. Ryhmä osoittautuu todella mahtavaksi, aktiiviseksi ja sitä tosiaan on tullut jo ikävä. :)
 

Yhteistyössä