matalat rinnanpäät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja akuppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

akuppi

Vieras
onkohan tämä kuinka yleistä että naisella on matalat rinnanpäät?
Eli eipäs törötä nännit pystyssä ;)
Raskausaikana luin erityyppisia raskausajan kirjoja. Siellä oli kuvia ainaskin neljästä eli rinnanpää mallista. Mulla on ikään kuin sellaiset sisäänpäin vetäytyneet nännit. Valitettavasti häpeän sitä. Pakoilen aina kun mieheni koittaa kostetella "olemattomia tissejä/nännejäni" :ashamed:
Imetys sujui kuitenkin hyvin, rinnanpää piti houkutella esiin. En käyttänyt rintakumeja.Joskus muutama päivä ennen menkkoja rinnat on turvoksissa, niin silloin sitten tulee ees jonkulainen nänni esille...
Tuntuu välillä että se naisellisuus puuttuu kun ei ole niitä nännejä oikeastaan lainkaan ja tissitkin on kuin roikkuvat kananmunat
=)
Mies ei ole ikinä kysynyt rinnoistani mitään, ilmeisesti huomaa että häpeän asiaa. Joskus jopa yhdynnän aikana mietin ja häpeän rintojani. KArkaa ajatus niin orkkukin menee sit ohi siinä samalla...
Koko loppuiänkö sit saan olla häpeissäni... :headwall:

Minun vaimollani on myös sisäänpäin kääntyneet nännit, vieläpä hiukan epäsymmetrisesti. Silti se nainen on maailman seksikkäin ja sillä on kaikkein kauneimmat rinnat ja ja vartalo mitä tiedän.

Voi jerome miten kaunista tekstiä! :hug:
Pakkohan näiden rintojen mallin ja koon kanssa on oppia elämään.
Pitäisi varmaan antaa vaan mieheni rohkeasti kosketella rintojani. En ole vaan vielä saanut keskusteltua asiasta kunnolla mieheni kanssa. Pystytään kyllä hyvin keskustelemaan henkeviä puolisoni kanssa.

Varsinkin sinkkuaikoina suorastaan pelkäsin uusia tuttavuuksia/seksikumppaneita ja sitä rintojen koskettelua. Välttelin ja välttelin ja joskus koko seksin ajan olin paita ja rintsikat päällä.

Vaimollani aivan sama ongelma joskus ennen ensimmäistä raskautta. Sitten hän sai lainaksi siskoltaan nännien suurentamista varten tehdyt pumput. Nimeltään Avent Nipplette.
Ihan hyvin niillä hän pääsi alkuun, ja sai nännit hieman esille. Sitten seksikaupasta pongattiin samantapaiset, mutta vaimoni paksuja nännejä varten sopivammat pumput. Ne oli käytössä sitten koko raskausajan ja nännit jäivät pysyvästi "nöpöttämään". Hänen nännit olivat luonnostaan paksut, ja imupumpun jäljiltä ovat 2-3 cm pitkät. :p

Kyllä ne nännit sieltä ulos saa tällä nänninpumppaus systeemillä.
Käytössä olleet (seksikaupan) nyt 3 viikkoa, ja aikaisemmin sisäänkääntyneet nännit ovat jo jääneet nöpöttämään. Pidän pumppuja iltaisin, ja muutaman kerran myös ovat yön ajan olleet imemässä. ;)

missähän nuita aventin nipplettejä myydään ja paljonko maksaa?
voisin harkita kokeilemista.
seksikauppaan on jotenkin hävettävää mennä kyselemään nännin venyttäjiä :ashamed:

mulla on tisujen hieronta laite, ja nänninpäätkin saa kyytipoikaa siinä.
Laite on Ranstasta ja kosmetologin kautta hankittu.

Ihme,ettei Suomes ole moisia.. :\|

Laitteen tarkoitus on kiinteyttää.

Ostin ensimmäistä odottaessani (-98) Hesasta lastentarvikeliikkeestä edellä mainitut Aventin Niplettet. Jos aventin tuotteett on edustettuna, niin sieltä saa.
Nännit minulla myös ovat jääneet ulkoneviksi pysyvästi. Ovat tulleet senverran suuriksi, etteivät siihen pumpun kuppiin enää mahtuisikaan. Hyvä konsti se hellästi puristavan kumirenkaan pujottaminen nännin juureen pumppauksen jälkeen. B)

Yhteistyössä