Matala hCG-arvo ja silti raskaana? Löytyykö sellaisia?

Tein keskiviikkona raskaustestin, joka näytti plussaa. Tuolloin oli pp12.
Torstaina alkoi tiputteluvuoto joka siis muuttui torstai-perjantain välisenä yönä ihan kuukautisvuodoksi.

Soitin naistentautien polille ja pyysivät veritestiin.
hCG-arvoni oli pp14 vain 43.

Lääkäri oli aika lailla sitä mieltä että kyseessä olisi ollut kemiallinen raskaus, mutta myös alkion myöhäinen kiinnittyminen saattaa olla kyseessä. Minulle siis siirretty 2 TOP-luokan alkiota 17.6.

Voi hyvinkin olla että vuoto johtuu siitä, että vain toinen alkioista tulee nyt ulos ja toinen on kiinnittynyt myöhään.

Ensiviikon perjantaina uudestaan verikokeeseen, niin nähdään onko arvo nousu- vai laskusuunnassa.

Nyt haluaisinkin tietää, kuinka paljon teitä muita vastaavassa tilanteessa olleita löytyy ja onko kaikki käynyt lopulta parhainpäin?

Kannattaako minun pitää toivoa yllä vai alkaa suunnittelemaan jo seuraavaa hoitoa?
 
toivon todella että kaikki on hyvin ja vauva masussa kasvaa :heart:

Itselläni noita arvoja juuri kanssa mittailtiin ja 3+6 hcg oli 8, 4+0(eli 2vkoa ovulaatiosta) hcg 28
nyt sitten mitattiin 5+6 hcg oli yli 13000...ja näyttää että raskaus on alkanut alhaisesta hcg:sta
huolimatta normaalisti.

Toivottavasti tästä nyt oli mitään apua... :)

kovasti pidän sinulle peukkuja :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
toivon todella että kaikki on hyvin ja vauva masussa kasvaa :heart:

Itselläni noita arvoja juuri kanssa mittailtiin ja 3+6 hcg oli 8, 4+0(eli 2vkoa ovulaatiosta) hcg 28
nyt sitten mitattiin 5+6 hcg oli yli 13000...ja näyttää että raskaus on alkanut alhaisesta hcg:sta
huolimatta normaalisti.

Toivottavasti tästä nyt oli mitään apua... :)

kovasti pidän sinulle peukkuja :)
Mulla oli tuolloin rv 4+2 kun arvo oli 43, siitä viikko eteenpäin rv 5+2 arvo vain 194.
Ensiviikon torstaina taas uudestaan verikokeeseen...
Pieni toivo vielä on sille, että toinen alkio olisi kiinnittynyt myöhemmin, silloin nuo arvot saattaisivat pitää paikkansa...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä