Masukuvista! ( lihavuus....?)

:attn: Katselin ja selailin tässä keskusteluja, joihin odottavat äidit ovat lisänneet mahakuvia pitkin raskautta. Ihmetyksekseni huomasin, että odottavat äidit olivat noiden kuvien perusteella kaikki niitä hoikkia/normaaleja, hyvävartaloisia ja timmejä sekä kauniita. Eivät kaikki raskaana olevat ole hoikkia, toisilla sitä mahaa on ennen raskauden alkuakin jo paljon.... Missä ne kaikki sellaiset kuvat ovat? Olisi todella kiva nähdä sitäkin puolta - vatsan kasvuhan näkyy lihavemmilla naisilla hieman myöhempään kuin näillä hoikilla? Monet täällä ovat vain arvostelulinjalla, ja monelle tulee ensimmäisenä varmasti mieleen että minkäslainen läskikasa se täällä ruudun takana on? :LOL:
Voin siis kertoa jo ennen kuin kukaan ehtii kysyä, kyllä, minulla on paljonkin omaakin mahaa entuudestaan, ja olen pyöreä mutta en todellakaan mikään läskikasa. Ehkä hieman lihava vain :)
Mietin myös että millö viikoilla maha muuttu pinkeäksi hieman isomman kokosilla naisilla.
 
Mulla oli ihan rehellinen läskimaha ennen raskautta (bmi 34), maha alkoi muistuttaa raskausmahaa rv 17-18. Raskausviikon 21 jälkeen erehtymisen varaa ei enää ollu, nyt jo useamman viikon maha on ollu pinkeä, eikä läskit enää hylly :). Nyt menossa rv 27+5 ja minulla on kunnon möhömaha.
 
hei, ihana kuulla! :) odotin jo niitä hirveimpiä vastauksia mitä yleensä saa tuolla Mitäs nyt -osiossa..... mä olen nyt rv15+0 ja hiukan huomaa jo mahan kasvua, monet on tosin kysyneet että oonko päässy lihomaan tai nätisti naureskelleet ja piilovittuilleet roikkuvasta kunnes olen kertonut olevani raskaana. :D kun laihistamaankaan ei enää pysty, laihduttaminen on niin hankalaa eikä raskauden aikana siihen hommaan oikein viitsi ryhtyäkään.....
 
NiQ
Mulla kans bmi 34 ennen raskautta, tosin en kovinkaan "hyllyvä" oo koskaan ollut ja vyötärön paikkakin on aina löytynyt. Mulla kuitenkin aloi raskaus näkyä muillekin ulospäin vasta joskus 26 viikolla, johtuen siitä että vauva viihtyy tuolla syvällä lantiossa. Tuossa joku päivä käydessäni vanha työkaveri ei ees meinannut uskoa että jään pian äitiyslomalle... että kiitti vaan :D

rvk 20+5

rvk 28+5

NiQ & Pena 30+3

muoks: Painoa on siis tullut 1,1kg tähän mennessä koko raskausaikana. Ja sekin vasta tuon viimeisen kuvan jälkeen/niihin aikoihin :) Oon mä kyl vähä "katkera" noille jolla on kunnon ihana vauvamasu <3
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla on rengasta navan tasolla jonkin verran. BMI on 32. Ei nyt mielestäni mikään hirveä lihavuus, mutta pehmeä ja pyöreä kumminkin. Ei ole tehnyt oikein mieli ottaa masukuvia, kun tuntuu että ei osaa sanoa milloin se alkaa tämän mallin vartalossa näkyä, eikä ennen raskauttakaan se maha niin kovin kaunista katseltavaa ollut... Maha on kasvanut, housut puristaa, kaksoset tulossa, mutta ei se vauvamasu mielestäni erotu vielä samalla tavalla kun hoikilla ihmisillä. Minusta tuntuu, että jos olisin ottanut kuvan rv 2 ja nyt viikolla 13 niin ei siinä repussa juuri huomaisi eroa. Mun lähtötilanne oli ehkä sellainen kun moni on rv 13 ;) Toisaalta, kun olisi ottanut kuvia viikon välein selkä seinäävasten suorana seisten, niin ehkä sitten olisi selvinnyt milloin vauvamaha pullahtaa esiin pelastusrenkaan takaa.
 
Ap ei ole tainnut sitten selata mun kuvia joita noissa ketjuissa on varmasti pari-kolme :). Oletan siis että katsoit näitä odotusaika-puolella olevia kuvia. Ekassa raskaudessa mulla alkoi vauvamasu näkymään selvästi n. rv 17-18, tokassa näkyi n. rv 16 (töissä sain piilotettua isoilla työvaatteilla rv 20 asti). Turvotusta oli tokassa n rv 6-9 järkyttävästi, samoin tässä nykyisessä raskaudessa rv 6-->, mutta kyllä se turvotus on laskenut ja sitten n. kk kuluttua alkanut masu oikeasti kasvamaan. Ja kaikissa raskauksissa bmi yli 30+
 
Piristävä ketju! :) Mulla on nyt rv 19+jotain ja kyllä sen masun huomaa tiukemmissa paidoissa. Tosin helposti vois löysissä vaatteissa joku luulla mun vaan lihoneen ja ehkä sitte ´muutenki... :/ En oo ottanu yhtään masukuvaa itsestäni, kun oon ollu jollain tapaa masentunut näistä läskeistä. Bmi mulla ennen raskautumista 33. Tähän mennessä tullu 5kg lisää painoa. Lihavilla on just se inhottava puoli, että raskaus ei näy niin kauniisti ku laihoilla...
 
mulla oli ennen raskautta BMI 34 ja mulla masu alkoi olla vauvamasu jo tosi aikaisin. Mut mulla on jo kolmas lapsi ja kohtu on edessä ja aika ylhäällä ollu alusta asti. minunkin läskikasakuvia on muutamia tuolla masukuvissa,joten ei ne kaikki oo niitä hoikkia kuvia :D
 

Yhteistyössä