:attn: Katselin ja selailin tässä keskusteluja, joihin odottavat äidit ovat lisänneet mahakuvia pitkin raskautta. Ihmetyksekseni huomasin, että odottavat äidit olivat noiden kuvien perusteella kaikki niitä hoikkia/normaaleja, hyvävartaloisia ja timmejä sekä kauniita. Eivät kaikki raskaana olevat ole hoikkia, toisilla sitä mahaa on ennen raskauden alkuakin jo paljon.... Missä ne kaikki sellaiset kuvat ovat? Olisi todella kiva nähdä sitäkin puolta - vatsan kasvuhan näkyy lihavemmilla naisilla hieman myöhempään kuin näillä hoikilla? Monet täällä ovat vain arvostelulinjalla, ja monelle tulee ensimmäisenä varmasti mieleen että minkäslainen läskikasa se täällä ruudun takana on?
Voin siis kertoa jo ennen kuin kukaan ehtii kysyä, kyllä, minulla on paljonkin omaakin mahaa entuudestaan, ja olen pyöreä mutta en todellakaan mikään läskikasa. Ehkä hieman lihava vain
Mietin myös että millö viikoilla maha muuttu pinkeäksi hieman isomman kokosilla naisilla.
Voin siis kertoa jo ennen kuin kukaan ehtii kysyä, kyllä, minulla on paljonkin omaakin mahaa entuudestaan, ja olen pyöreä mutta en todellakaan mikään läskikasa. Ehkä hieman lihava vain
Mietin myös että millö viikoilla maha muuttu pinkeäksi hieman isomman kokosilla naisilla.