Masukuvia loppupuoliskolta eli raskausviikosta 21 eteenpäin

Täällä on yks masukuvapino, mutta laitetaan kahdessa erässä. Alku- ja loppupuoliskoilta erikseen. Mukava katsella masukuvia ja miettiä miten se omakin alkaa joskus sitten kasvamaan (muustakin kuin läskistä :LOL: ).

Laittakaahan tänne loppupuoliskolta kuvia. :)
 
JanuLiitus: Katselin noita sun alkupuoliskon kuviakin ja sulla on kyllä ollu kivankokoinen maha alusta lähtien :) Voi ku ootan noita aikoja :heart:. Vaikka muistankin miten ei saanu säärikarvoja ajettua eikä varpaankynsiä leikattua :LOL:
 
johjo: juu onhan tuo alusta asti ollu aika iso ja nyt se ei enää tunnu kivalta kun viikkoja kasassa jo 34+6 ja maha rupeaa painaa aivan liikaa. Minulla kun se kasvaa viel tuohon eteen, eikä esim. leviä sivulle, saati kasva "ylöspäin"... Maha roikkuu mukavasti :snotty: ja on niin hemmetin ruma :ashamed:
 
JanuLiitus: Kieltämättä on kyllä tosi alhaalla. Joutuuko pidellä käsillä kiinni ku kävelee ettei tipu :LOL:. Mulla itellä taas niin ylhäällä aina että itku meinannu päästä ku kylkiluihin vauva potkinu ja keuhkoja painanu että ollu vaikea olla. Ja autolla ajaessakin joutunu välillä suoristaan selkää että saa mahalle ylöspäin enemmän enemmän tilaa ku vauva painanu niin kylkiluihin. En tiiä onko se mikään sitten toista parempi. Mutta on ne isot vatsat niin kauniita. Kateellisena tässä vaiheessa katselen ku itellä viikkoja vasta 4+ jotain. ;)
 
Johjo: no välillä pakko pitää kiinni kun sattuu ja tuntuu tosiaan että se hipoo maata pitkin, mut elämä on :D Kyllä mullakin vauva potkii kylkiluihin koko ajan ja sekös vasta ihanalta tuntuukin :/ ja hengitysvaikeuksia välillä ku tosiaan keuhkoihin painaa :( juu ja mun taas täytyy autossa nostaa mahaa että mahun ratin taakse :D :LOL: ja tuo viimeisin kuva on "aika" vanha, niin mietis mis se maha nyt on ku viikkoja 9 enemmän :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä