masu tuubi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnimanni84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan kätevä en kyl kauheesti osannu käyttää sitä, mutta nytkin joskus laitan sen kun on nuo paidat jääneet pieneks kun rinnat täynä maitoa ja kun imettää niin eipä maha vilkku.

Mä ostin H&M:stä kokeilu mielessä kun samassa paketissa oli 2kpl (musta/valkonen) ja maksoi muistaakseni 12.90e tai jotain... Oon käyttänyt niitä pariin otteeseen sellasten paitojen kanssa missä helma on hieman liian lyhyt. Tukeekin ihan kivasti.

Mä käytin tuubia paitsi paitojen pidentäjänä myös housujen vyötärön piilottajana - mä kun käytin ihan normihousuja todella pitkään niin, että jätin vetoketjun ja napin auki ja viritin vaan kuminauhan napin ja napinläven väliin :) :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon tykännyt. Tosin säästin pitkän pennin, kun en ostanut oikeita tuubeja vaan hain kangaskaupasta "tuubimuotoista" resorikangasta :)

Samoin. Ostin Eurokankaasta 5 "tuubia" ja hinnaks tais tulla peräti 11 euroa... :D

Alkuperäinen kirjoittaja katham:
Halvaks tulis jos osais tehä ite :D Mä ostin h&m:ltä ja makso 3,90e tai 4,90e

Jos haet sitä putkilomaista resorikangasta, sílle ei välttämättä tarvitse tehdä yhtään mitään! Alareunan voi taittaa kaksinkerroin, kun tuubin laittaa päälleen, niin se näyttää ihan siistiltä.

Yhteistyössä