eläkeläinen juuri
kyllä siellä tosiaan löytyy joka lähtöön tekemistä hyvä ruoka juoma rannat altaat maisemat ja aurinkoa
Olen käynyt muutaman kerran Inglesin naturistirannalla ja dyyneillä. Voi sitä vapauden tunnetta, kun voi ilman rihmankiertämää kävellä tai vaikkapa välillä juostakin pitkin dyynejä!
Rannan tuntumassa on sadoittain alastomia ihmisiä, miehiä ja naisia, lihavia ja laihoja, nuoria ja vanhoja. Ei siinä kukaan ehdi ketään erityisesti tiirailemaan. Vaikka itse en ole mitenkään alastomuuttaa aatteena sisäistänyt, niin viihdyn todella tuolla rannalla. Ensi maaliskuussa jälleen!
Naisena kiva ottaa aurinkoa nakuna, viereeni tuli nuorempi poika ja luulin gigoloksi. Olikin suomalainen poika ja juteltiin paukkaja ottaen, riisu housunsa vaikka selvästi seiso. Kiva kaveri ja hotelliilla mun luonna tein kunnon paukut. Halus ilmastoinnin alle ja riisu vaikka sillä seiso, sit ottirinsinkkani pois ja puristeli mun isoja riipputissejä. Sitten mammaa vietiin oikein nuoruuden innolla pari viikkoo, ei kehannut kotona kertoa kunnon seksilomasta nuoren kanssa.Oletteko huomanneet nakurannoilla miehillä levotonta "paisumista" alapäässä?Voisi kuvitella,terveellä miehellä alkaa heppi seisomaan tosi jämerästi,kun näkee alastomia noisia ympärillään.Alkaako naisilla alapää kostumaan näkemistään kullinpaljoudesta?Ja etenkin tanakasti seisovan kullin nähdessään?
Olimme vaimon kanssa vuosi sitten, oli ihana loma. Olimme useana päivänä nudisti rannalla, vaimo oli aluksi ujo, mutta sitten tottui myös ja otti kaikki pois. Saa olla rauhassa, toki riippuu missä on. Löysimme kivan paikan missä muutama muu pariskunta, ei pelkkiä miehiä. Muutama pariskunta harrasti seksiä avoimesti, mutta ei se häirinnyt. Mekin käsipeliä, oli ihanaa.Olen joskus itse ollut naisystäväni kanssa Yyterin nakurannalla. Saimme kyllä olla kohtuullisen rauhassa siellä, vaikka aika paljon uteliaat miehe kyllä seurailivat tekemisiämme.
Miten on onk kukaan saanut (seksi)seuraa nakurannoilta? Parit? Sinkut? Miehet? Naiset?
Kaikkitietävä olet, koska pystyit tarkat prosenttilukemat esittämään? Ja lehmät lentää.ne ketkä eivät nudismia harrasta eivät myöskään siitä yleensä mitään ymmärrä vaan sekoittavat sen omiin seksuaalisiin ajatuksiinsa. Kyllä 95%:lla alasti auringosta nauttivista on nimenomaan mielessä se aurinko, ei suinkaan naapurin anatomia.
Ja ärsyttää – erityisesti naisissa – että eivät ymmärrä sitä, että seksi on alastomuuden petikaveri, läheisempikin. Jopa jotkut miehet kieltävät tämän, ilmeisesti kuitenkin vain tarkoituksenaan vedättää naisia; saada naiset riisumaan ja sit lopulta kuitenkin vain nauttia näkemästään seksuaalisesti. Tietenkin niin, että ne naiset ei tajuais sitä.
En haluaisi yleistää, mutta moni nainen on aika tyhmä, kun ei tajua tätä kuviota. Että miten heitä huijataan.
Ja ihmismieli! Kuinka petollinen se todellakin on! Se keksii kaikenlaisia tekosyitä saadakseen haluamansa, seksuaalisen himon täyttymyksen. Hävetkää, miehet, jos osaatte!
Toisaalta ihan ymmärrettävää. Miesten täytyy toimia noin, koska jos olisivat rehellisiä, niin saisivat ties millaiset syytteet seksuaalisesta häirinnästä tms.