masentavaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mörrismöykkyli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mörrismöykkyli

Vieras
Kylläpä tällee juhlapäivinä aina tajuaa kuinka yksinäistä elämä on. Lapsen kanssa kotona ja lapsi tietty jo nukkumassa :) kyllä sitä vaan kaipais jonkun jakamaan tätä perhe-elämää.. Yksinhuoltaja siis.. Tai no yhteishuoltaja. Lapsen isällä uus nainen ja heillä perhe-elämä kukoistaa.. Äh. Valittamista vaan. Ei mun elämässä vikaa ole.

Ihmisiä on monenlaisia. Itse nautin aikoinaan sinkku-äitiydestä täysillä. Oli ihanaa, kun sai tehdä oman mielensä mukaan miellyttämättä ketään muuta kuin lapsia ja itseään. Nykyään elän naisen kanssa, mikä on siinä mielessä miljoona kertaa mukavempaa kuin aikoinaan lasteni isän kanssa, että avovaimo ymmärtää monia sellaisia asioita joita ex-mies ei tajunnut ollenkaan. Jotenkin kaikki palaset ovat löytäneet paikkansa nyt, mutta en missään nimessä muista surulla sinkku-äitiyden aikoja. En todellakaan. Yksinhuoltajuus sopi minulle loistavasti. Toivon sinulle, Mörrismöykkyli, onnea alkavalle vuodelle ja ehkä löydät vuonna 2014 sen mitä halajat.

Mulla ei ole edes lapsia "lievittämään" sitä yksinäisyyttä.
Tai no toki se on mun oma vika, etten ole hankkinut uudesta kaupungista kavereita jne. Mut ei se oo niin helppoa oikeasti. Se on syy, miksi olen kaksplussalla: mulla ei ole lapsia, mutta koen että sen "lastentekoikäluokan" aiheet koskettaa eniten minua. Eli jollain tavalla putoan väliin, kun koen kuuluvani tähän porukkaan, mutta en kuitenkaan kuulu.

PG, minusta teet ihan fiksusti kuulumalla tähän porukkaan. Pääasia on, että kokee löytävänsä vastakaikua ajatuksilleen. Lapsiahan ei ole pakko synnyttää missään vaiheessa ja silti voi elää täyttä elämää. Ystäviä kannattaa silti etsiä ja heistä pitää kiinni. Mitä vanhemmaksi käy, sitä vaikeampaa ystävien löytämisestä tulee.

PG, minusta teet ihan fiksusti kuulumalla tähän porukkaan. Pääasia on, että kokee löytävänsä vastakaikua ajatuksilleen. Lapsiahan ei ole pakko synnyttää missään vaiheessa ja silti voi elää täyttä elämää. Ystäviä kannattaa silti etsiä ja heistä pitää kiinni. Mitä vanhemmaksi käy, sitä vaikeampaa ystävien löytämisestä tulee.

Tällaisia vastauksia 'randomit' täällä harvoin saa. Taidat olla hyvä tyyppi :) onnellista uutta vuotta sinulle!!

:)
Mä olen kyllä saanut palstalta jo kolme ihanaa kaveria, että ei täällä roikkuminen ole ollut ihan turhaa.

Kuitenkin suurimmaksi osaksi tuntuu tosi turhauttavalta, kun ei oikein voi osallistua muihin kuin ulkonäköä/yleismaailmallisia aiheita käsitteleviin ketjuihin. Mutta muilla keskustelupalstoilla taas ei ole näin kattavaa kiinnostavaa valikoimaa, kuin täällä.

• Tykkää
Reactions: Birgitte
:)
Mä olen kyllä saanut palstalta jo kolme ihanaa kaveria, että ei täällä roikkuminen ole ollut ihan turhaa.

Kuitenkin suurimmaksi osaksi tuntuu tosi turhauttavalta, kun ei oikein voi osallistua muihin kuin ulkonäköä/yleismaailmallisia aiheita käsitteleviin ketjuihin. Mutta muilla keskustelupalstoilla taas ei ole näin kattavaa kiinnostavaa valikoimaa, kuin täällä.

Olet avoin ja rehellinen, sillä tavalla niitä ystäviä saa. Ymmärrän kyllä, että vaikeaa se on olla, kun ei oikein löydä sitä tismalleen itselleen sopivaa porukkaa, mutta ystävien löytyminen täältä osoittaa jo sen, että oikeanlaiset ihmiset kohtaavat vaikka elämäntilanne olisikin erilainen.

Olet avoin ja rehellinen, sillä tavalla niitä ystäviä saa. Ymmärrän kyllä, että vaikeaa se on olla, kun ei oikein löydä sitä tismalleen itselleen sopivaa porukkaa, mutta ystävien löytyminen täältä osoittaa jo sen, että oikeanlaiset ihmiset kohtaavat vaikka elämäntilanne olisikin erilainen.

Jep. Tavallaan se rassaa, kun tietää että tämä on sopivin keskustelupalsta, mutta ainoa mitä pystyy antamaan itsestään/millaisiin keskusteluihin oikeasti voi osallistua, on ne ulkonäkövaatelaukkukenkätilutilu -aiheet.

Ku oikeasti mä olen paljon muutakin, mut ei oo sitä ns. oikeutta kuitenkaan heittäytyä jokaiseen keskusteluun.