R
rainy girl
Vieras
onko muita kenen päivät menee itkiessä ja itseään surkutellessa? mulla menossa vasta 9+6 enkä muuta oo tehny koko raskausaikana kuin itkenyt ja ollut surullisempi kuin ikinä aiemmin. raskaus on ihana asia ja lapsi on toivottu, kyse ei ole siitä. ehkä pelkään menettäväni mieheni kun pikkuhiljaa muutun elefantiksi ja hänen ympärillä pörräävät kaikki ikilaihat ja kauniit exät, juuri sellaiset mitä minä en ole. mä en edes tajua miks se on mun kanssa kun sen exät on niin täydellisii?! ja tää sen viimeisin, parin vuoden takaa on mun suurin painajaiseni, mies ei pahemmin puhu siitä, muuta sen silmistä paistaa läpi se kaikki rakkaus ja kaipaus sitä naista kohtaan. tää on niin kamalaa...
mä en jaksa enää itkeä! pitäiskö mun jättää koko mies ennenku se satuttaa mua liian pahasti? vai mistä tää kaikki johtuu, voiko hormoonit olla pistäny mun pään näin pyörälle? ennen en ikinä kiukutellut tai mitään ja nykyään joudun lähes päivittäin esittämään että olisin kovin väsynyt että saan itkeä rauhassa lakanoiden välissä häpäisemättä itseäni miehen edessä.. mä en jaksa pian enää..
mä en jaksa enää itkeä! pitäiskö mun jättää koko mies ennenku se satuttaa mua liian pahasti? vai mistä tää kaikki johtuu, voiko hormoonit olla pistäny mun pään näin pyörälle? ennen en ikinä kiukutellut tai mitään ja nykyään joudun lähes päivittäin esittämään että olisin kovin väsynyt että saan itkeä rauhassa lakanoiden välissä häpäisemättä itseäni miehen edessä.. mä en jaksa pian enää..