Masentaa yksinhuoltajana olo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Viimeaikoina on tuntunu siltä, et joku lapsista sairastaa aina. Ikinä ei päästä ulos, ei viitti kutsua ketään kylään. On tosi yksinäinen olo.
Tänään yhden kaverin piti tulla meille, mutta pojalla tuli yhtäkkiä päivällä niin kauhee pääkipu, että oli pakko perua. Ja nyt poika on parempi, eli kamu ois voinu tulla sittenki kylään. Mut nyt ei sit enää voi, ku se asuu sen verran kauempana...
Mä en taida jaksaa enää... Miten mä jaksaisin paremmin? Kertokaa mulle, millä saa tän ahistuksen lievenemään?

Alkuperäinen kirjoittaja relaa:
Eikai nyt yhden pääkivun takia tarvitse kaverin kylääntuola perua??? :O

No kun poika myös yskii niin et meinaa tulla laatta, tyttö eilen jo samaisesta syystä oksens. Enkä mä pysty vieraisiin keskittymään, jos joku lapsista makaa raatona sängyn pohjalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:

No kun poika myös yskii niin et meinaa tulla laatta, tyttö eilen jo samaisesta syystä oksens. Enkä mä pysty vieraisiin keskittymään, jos joku lapsista makaa raatona sängyn pohjalla.

ota lapset sohvalle niin pystyisit samalla juttelee kaverin kans ku lapset olis "valvovan" silmä alla. sulla taitaa olla aika stressi :/

Sairasteluille ei mitään voi, mutta onko teillä lähellä avoimia päiväkoteja tmv.? Olisko muista äideistä seuraa? Entä seurakunnan kerhot tmv.? Tähän hätään niistä ei ole apua, mutta jatkoa ajatellen kyllä. Onko sinulla lapsenhoitoapua? Yksinhuoltajana on erittäin tärkeää saada omaa aikaa aina silloin tällöin, kun silloin on niin paljon enemmän kiinni lapsissa kuin kahden vanhemman perheen äidit.

Alkuperäinen kirjoittaja shiver:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:

ota lapset sohvalle niin pystyisit samalla juttelee kaverin kans ku lapset olis "valvovan" silmä alla. sulla taitaa olla aika stressi :/

Niin mulla on... Nyt on lomaki, ja sekin ahistaa kun ei voida tehdä mitään. Ja sit taas kun oon töissä ei oo muutenkaan aikaa tehdä mitään...
Mä en vaan osaa organisoida ajankäyttöä niin et ehtis kaiken ja kaikilla ois hyvä olla. Enkä mä haluis olla yksin...

Alkuperäinen kirjoittaja slörde:
Sairasteluille ei mitään voi, mutta onko teillä lähellä avoimia päiväkoteja tmv.? Olisko muista äideistä seuraa? Entä seurakunnan kerhot tmv.? Tähän hätään niistä ei ole apua, mutta jatkoa ajatellen kyllä. Onko sinulla lapsenhoitoapua? Yksinhuoltajana on erittäin tärkeää saada omaa aikaa aina silloin tällöin, kun silloin on niin paljon enemmän kiinni lapsissa kuin kahden vanhemman perheen äidit.

Normaalisti arkena lapset on päiväkodissa ja mä töissä. Nyt ois vaan ollu niin ihanaa lomalla tehdä muutakin ku kökkiä kotona... Siks kai ahdistaa tää yksinäisyys, pelottaa et noi sairastaa koko loman, ja sit näkee aikuisia vasta ku menee töihin loppiaisen jälkeen...