Masentaa taas niiiiiiin paljon tämä köyhyys että! :/

Tiedän niin hyvin tuon tunteen! Se ainainen ahdistus siitä et saako kaikki laskut maksettua ja millä elää sitten loppukuusta.

Meillä on ollut todella kituuttamista pitkään, mutta nyt näkyy valoa tunnelin päässä. Aloitan ensi viikolla ainakin vuoden loppuun uuden työn. Siinä on hyvä mahdollisuus pitempiaikaiseenkin työhön, että peukkuja pitelen. Jospa se vielä helpottas sullakin :)

Täysin samat fiilikset.
Vuos tolkulla kitkutettu.
Pitäisi jostain taas kaivaa se asenne ja usko siihen että kyllä me pärjätään ja parempi tilanne on ihan nurkan takana.
Mutta en enää jaksa enkä halua valehdella itselleni.

[QUOTE="Sissi";24841613]Täysin samat fiilikset.
Vuos tolkulla kitkutettu.
Pitäisi jostain taas kaivaa se asenne ja usko siihen että kyllä me pärjätään ja parempi tilanne on ihan nurkan takana.
Mutta en enää jaksa enkä halua valehdella itselleni.[/QUOTE]

Mitä olet tehnyt näiden vuosien ajan, kun olet yrittänyt parantaa tilannettanne? Mitä uusia ratkaisuja/muutoksia olet tehnyt tänä aikana?

On jotenkin niin sanoinkuvailemattoman epäreilua miten eriarvoisia ihmiset ovat maapallolla! :/

Onnellinen olen kuitenkin terveydestä, lapsista ja kaikesta mitä on... Mutta on todella raskasta laskea ja laskea ja taas huomata tilin olevan tyhjä... :/

[QUOTE="mä";24841633]Mitä olet tehnyt näiden vuosien ajan, kun olet yrittänyt parantaa tilannettanne? Mitä uusia ratkaisuja/muutoksia olet tehnyt tänä aikana?[/QUOTE]

Olen haudannut kohtuun kuolleen lapsen.
Se stressi laukaisi SLE*n
Nyt olen jonossa kolmeen leikkaukseen, sydänlihakseni on taas tulehtunut ja keuhkokuume neljännen kerran tänä vuonna.
Tässä välillä valmistuin merkonomiksi. Nyt yritän opiskella kiinteistösihteeriksi mutta pääsen tosi harvoin luennoille. Vanhaa työtäni kun en pysty tekemään, jopa Kelan mielestä.

Se pitää vaan osata asennoitua tilanteeseen ja nauttia niistä asioista mitkä on hyvin.
Pienenpienillä tuloilla minäkin elän lapseni kanssa, mutta en jaksa surra sitä. Meillä kuitenkin on kaikkea mitä tarvitaan :)

[QUOTE="vieras";24841774]Se pitää vaan osata asennoitua tilanteeseen ja nauttia niistä asioista mitkä on hyvin.
Pienenpienillä tuloilla minäkin elän lapseni kanssa, mutta en jaksa surra sitä. Meillä kuitenkin on kaikkea mitä tarvitaan :)[/QUOTE]

No aika paha on pysyä loputtomasti positiivisena kun rahaa ei ole koskaan ja aina jääkaappi tyhjänä eikä helpotusta luvassa moneen vuoteen..

Kyllä vaikka kuinka nauttii siitä mitä jo on niin se että mätkyt ja joulu on jotenkin taas kustannettava ja talvikengätkin olisivat oikein kiva myös itselleni... Niin tuntuu vaan niin että hajoaa taas tähän vaikka miten ja kuinka yrittää olla hajoamatta!

Yhteistyössä