A
anonis:)
Vieras
avioero vireillä ja asutaan saman katon alla. Tiedän et ex vaimolla on tunteita mua kohtaan vaikka kieltää. Viime viikollakin sanoi monta kertaa et kun olen muuttanut pois ni alettaisiin seurustelemaan. Sitä en oikein tajua... . Olen ryssinyt suhteen pahanpäiväisyydelläni, tein liikaa töitä ja en kuunnellut vaimoani yhtään. Nyt kaduttaa niin paljon että. Ja viime viikolla vedin ihan perseet ja lupasin tulla himaan aamusta mutta tulin vasta seuraavana päivänä ja heti kuvitteli et olin jonkun naisen tykönä. En tiedä mitä ajattelin kun menin kaverilleni yöksi. Koitin kait huolestuttaa häntä ja tehdä pikkaista ikävää. Ja aina ennen olen tullut heti kapakista himaan. Olin niin masentunut tilanteesta et koitan kait jotenkin järkyttää exän tunteita. Pieleen kait meni sekin yritys.. . Kysymys kuuluukin oisko kenelläkään ideoita kuinka todistaisin hänelle etten tee niin paljon töitä ja olen rennompi ihminen.? Olen jo vähentänyt ja en raivoillut himassa yhtään, mutta tuntuu ettei se riitä ainakaan aluksi.