Masennuslääkkeiden käyttö raskauden aikana

Olen 27-vuotias ja mulla on laskettu aika maaliskuussa 2012. Olen koko raskauden ajan joutunut käyttämään Efexor 150 mg masennuslääkettä vaikean masennukseni takia, mitä lääkärin mukaan voi käyttää. Onko kellään kokemuksia tämän lääkkeen käytöstä raskauden aikana? Pelkään vauvan saavan synnyttyään vaikeita vieroitusoireita.
 
öh
Mulla oli valitettavasti käytössä Cipramil. Epäilen tämän lääkkeen aiheuttaneen vauvalle vieroitusoireita + asperger-oireiden tapaisia ongelmia nyt kouluiässä. :kieh:
 
öh
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti minäkin;24502373:
Millaisia ne vieroitusoireet oli ja miten ne ilmeni?
Lapsi tärisi synnärillä pari päivää syntymänsä jälkeen (vauva sai lisämaitoakin, ei ollut nälästä kiinni). En tupakoinut ollenkaan ja kyllä vitutti, kun hoitajat siellä syyttivät, että olen käynyt salaa tupakalla. :kieh:
Ja kohtelivat minua kuin kuraa. :(
 
"pumps"
Alkuperäinen kirjoittaja öh;24502398:
Lapsi tärisi synnärillä pari päivää syntymänsä jälkeen (vauva sai lisämaitoakin, ei ollut nälästä kiinni). En tupakoinut ollenkaan ja kyllä vitutti, kun hoitajat siellä syyttivät, että olen käynyt salaa tupakalla. :kieh:
Ja kohtelivat minua kuin kuraa. :(
Kai sinä nyt sentään kerroit, että olet käyttänyt lääkkeitä? Jos se lukee sinun ja lapsen papereissa, hoitajien käytös on ollut todella epäasiallista ja siitä olisi kannattanut valittaa jollekin taholle.
 

Yhteistyössä