masennus

  • Viestiketjun aloittaja ppppp
  • Ensimmäinen viesti
RRRR
Helistin.fi on ainakin paikka jossa saa monenlaista tietoa. Jos tunnet olevasi masentunut niin hae siihen apua heti. Kokemuksesta tiedän että seuraukset voivat olla traagisia jos sen jättää hoitamatta:(
Neuvolat, terveyskeskus ym. ovat paikkoja josta apua löytyy myös.
Voimia ja energiaa sinulle!
 
SSSS
Sama vika. Tulen kuitenkin toimeen ihan hyvin vielä, joten eipä neuvolassa hirveästi noteerattu, kun yritin asiasta puhua. Masennukseen taitaa kuulua just se, että apua ei ole helppoa hakea, joten "ryhdistäytyminen" ja avun hakeminen ei onnistu.
 
alkuperäinen
lisää linkkejä otetaan vastaan.myös masentuneilta äipiltä tietoa masennuksesta jne..
olen hakenut apua jo äitiysneuvolassa.seuraava aika on vasta viikon päästä.olen käynytkin juttelemassa jo ammattiauttajan kanssa.silti haluaisin puhua enemmän ja saman kokoneiden kanssa.varsinkin nyt kun minulla pieni vauva ja taapero hoidettavana niin ei tää "normaalillekkaan" ihmiselle ole helppoa niin tällaiselle kajahtaneella äidillä vasta vaikeaa on..
kaveripiirissä ei tätä ole tai ainakaan siitä ei puhuta.kenellekkään ystävälle tai sukulaiselle en ole kertonut.ainoastaan mies tietää.
eipä muuten muakaan siellä neuvolassa niin hirveästi noteerattu..onneksi kuitenkin sain jonkin näköistä apua ihan jo jatkoa ajatellen.
 
äiti_76
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen:
lisää linkkejä otetaan vastaan.myös masentuneilta äipiltä tietoa masennuksesta jne..
olen hakenut apua jo äitiysneuvolassa.seuraava aika on vasta viikon päästä.olen käynytkin juttelemassa jo ammattiauttajan kanssa.silti haluaisin puhua enemmän ja saman kokoneiden kanssa.varsinkin nyt kun minulla pieni vauva ja taapero hoidettavana niin ei tää "normaalillekkaan" ihmiselle ole helppoa niin tällaiselle kajahtaneella äidillä vasta vaikeaa on..
kaveripiirissä ei tätä ole tai ainakaan siitä ei puhuta.kenellekkään ystävälle tai sukulaiselle en ole kertonut.ainoastaan mies tietää.
eipä muuten muakaan siellä neuvolassa niin hirveästi noteerattu..onneksi kuitenkin sain jonkin näköistä apua ihan jo jatkoa ajatellen.
Jos haluat vaihtaa ajatuksia, niin voit kirjoittaa ande_76@hotmail.com
 

Yhteistyössä