V
Vepasto
Vieras
Mä tässä aloin miettiä, että voiko ihminen sairastua masennukseen (siis lievään) tietämättään? Muistelin vaan vajaan kahden vuoden takaisia aikoja, kun keskimmäinen oli n. 6kk. Mä en jaksanut oikein tehdä mitään ja aamulla kun heräsin, niin ensimmäinen ajatus oli, että tulis äkkiä ilta, että lapset menis nukkumaan ja mä saisin vaan olla. Illalla kun menin sänkyyn, ajattelin, että voi ei, pian on taas aamu. Silloin en tullut ajatelleeksi, että syynä voisi olla jonkinasteinen masennus. Pikkuhiljaa alkoi onneksi elämä helpottua.
Jos vertaan sitä tilannetta nykyiseen, niin nyt mä herään mielelläni uuteen päivään. Mä en ala aamulla yhdeksän aikaan odottamaan, että lapset menisivät yöunille. Mä jaksan tehdä paljon enemmän kaikkea (jos on aikaa). Pääasiassa nautin elämästä.
Jos vertaan sitä tilannetta nykyiseen, niin nyt mä herään mielelläni uuteen päivään. Mä en ala aamulla yhdeksän aikaan odottamaan, että lapset menisivät yöunille. Mä jaksan tehdä paljon enemmän kaikkea (jos on aikaa). Pääasiassa nautin elämästä.