Masennus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NytHarmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NytHarmaana

Vieras
En tiedä kelle kertoisin näistä ongelmista joten ajattelin avautua tänne..
Nuorena mulla oli masennusta ja ihme raivareita, ne meni ohi, mutta nyt ne hiljalleen palailevat, kilahan pienimmästäkin asiasta mitä toi ukko kulta sanoo.. mentiin vasta naimisiin ja lasta yritämme, minulla tyttö jo aiemmasta suhteesta, ja kaikki hyvin, mun pitäisi olla onnellinen eikä vaipua synkkyyteen...

edelliset suhteeni ovat olleet ihan kamalia, on hakattu, valehdeltu, petetty, liikaa alkoholia ym.. isäni on hylännyt mut, kun olin pikku tyttö.. isäpuoli löi, joten luotto miehiin on ollut hukassa.. luotan kyllä tähän uuteen mieheeni tavallaan(kai jotenkin pelkään menettäväni hänet), ja en todellakaan halua erota, mutta ihan kuin koittaisin karkoittaa häntä luotani, näillä ihme hepuleilla..
Tänään taas ihan pikku jutusta suutuin ja käskin tuon ukon suksia kuuseen, sit meen partsille tupakalle ja tajuun et mitä tuli taas sanottua, enhän mä siitä erota halua, oon tosi onnellinen että löysin koko ihmisen, siks en tajua tätä mun käytöstä. en koskaan lapselle tuollee oo ees meinannu kilahtaa..
sovittiin et meen jonnekkin keskustelee tästä ongelmasta, ei vaan tietoa et mihin? kellään ollut mitään vastaavaa?

tulee niin paha mieli.. kun aiheutan tuolle miehelleni niin pahan mielen omalla käytökselläni. eihän kukaan tällästä akkaa jaksa... ;(