Masennus taitaa taas puskea päälle.

• Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
HippuTAR
[QUOTE="noh";29632131]Sun masennus johtuu sun alistavasta miehestä ja siitä kun et ole löytänyt paikkaasi maailmassa niin olet siksi tehnyt lapsia kun et muuta osaa.[/QUOTE]

Mies ei ole alistava tai ei ainakaan alista mua. Lapsia olen tehnyt koska olen niitä halunnut. Osaan paljon muutakin.

Mielenterveystoimiston väen mukaan masennus johtuu lapsuuden tapahtumista, ja oman tulkintani mukaan mun aivot on niin pienestä asti tottuneet masennukseen ettei ne oikeen osaa enää muuta.

Mutta kiitos vaan diagnoosista.

"Lyydia"
Tsemppiä <3

Itse menin pitkän pinnistelyn ja vitkuttelun ja vetkuttelun jälkeen aamulla lääkäriin, samaisesta syystä. Ahdistaa ihan jumalattomasti ja tuntuu et happi loppuu, pumppu takoo rinnasta ulos eikä uskalla ees postia käydä kattoon jos siel on vaikka laskuja :( Viime yönä nukuin tunnin. Nyt alotettiin venlafaxin pienimmällä annostuksella ja jos ei kovin sivuvaikutuksia tule, nostan parin viikon päästä annosta itse. Sain myös opamox reseptin kouraan. Kiskasin heti apteekista päästyäni molemmat. Tää loppupäivä on mennytkin jo hiukan paremmin - ahdistuksen suhteen.

Kävin kattoon postit. Viikkoon en ole käynyt. Yks vartiotorni ( :D ) ja uudet vuokralaskut, sekin pirulainen laski kympillä :D No, noi postit ei aiheuttanu suurempia tykytyksiä ;)

Iso hali <3

"Liisi"
Ikäviä ja tyhmiä kommentteja masennuksesta, ihmisiltä jotka eivät siitä tiedä! En itsekään tiedä, siksi en ala neuvomaan mitä masentuneen pitäisi tehdä.
Toivon kuitenkin sinulle miellyttävämpiä päiviä ja koen myötätuntoa ikävästä lapsuudesta. :(

paah
[QUOTE="Liisi";29632343]Ikäviä ja tyhmiä kommentteja masennuksesta, ihmisiltä jotka eivät siitä tiedä! En itsekään tiedä, siksi en ala neuvomaan mitä masentuneen pitäisi tehdä.[/QUOTE]

Niin ehkä et tiedä koska mitään masennusta ei ole olemassa. Laiskojen selittelyä.

[QUOTE="Liisi";29632343]Ikäviä ja tyhmiä kommentteja masennuksesta, ihmisiltä jotka eivät siitä tiedä! En itsekään tiedä, siksi en ala neuvomaan mitä masentuneen pitäisi tehdä.
Toivon kuitenkin sinulle miellyttävämpiä päiviä ja koen myötätuntoa ikävästä lapsuudesta. :([/QUOTE]

Niin on. Huomaa että ei tiedä mitä OIKEA masennus on sairautena. Mutta ei sillä ole väliä täällä keskustelupalstalla.

Yhteistyössä