MASENNUS DIAGNOOSIA JA SAIRASLOMAA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
yleistynyt todella paljon dignoosina masennus.moni ihminen on vain esim väsynyt.moni hakee sairaslomaa et olen masentunut ja en pysty tekeen sitä ja tätä koska olen masentunut,moni huomannut et hei hyvä keino välttää työt.
Mun mielipide on että ennen lääkkeitä asiakas käy pari kertaa psykologilla,itsemurhaa kokeilleet on laita erikseen niille pitäisi keksiä jotain muuta ja ei ainakaan tunkee lisää lääkkeitä-

Tota...mulla diagnoosi pitkäaikainen masennus ja olen ollu 2 viikoa sairalomalla exhaustion takia, masennuksen takia en yhtään, viimeisen 8 vuoden aikana. Ei siitä masennuksesta mitään saikkua saa =)

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Tota...mulla diagnoosi pitkäaikainen masennus ja olen ollu 2 viikoa sairalomalla exhaustion takia, masennuksen takia en yhtään, viimeisen 8 vuoden aikana. Ei siitä masennuksesta mitään saikkua saa =)

Kyllä kuule saikkua saa ihan varmasti dg.depressio jos ei jaksa eväänsä nostaa!!

No ei kyllä varmasti saa saikkua! Mulla todettu vakava masennus, sosiaalisten tilanteiden pelkotila ja yleinen ahdistuneisuushäiriö ja silti vaan täytyy porskuttaa eteenpäin...

Miksi ihminen on "vain väsynyt"? Monesti se on yhteydessä masennukseen. Kun itse sairastuin, niin en pystynyt nukkumaan kuin pari tuntia yössä. Minulle lääkkeistä oli paremmin apua kuin psykologista. Sairauslomalla en minäkään ollut päivääkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Bibinä:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Kyllä kuule saikkua saa ihan varmasti dg.depressio jos ei jaksa eväänsä nostaa!!

Eipä saakkaan, kun se voi pahentaa tilaa, että jää kokonaan peiton alle. Kun ei saa sitä saikkua, onpakko yrittää edes jotain.