Masennuksesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masentunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2005 klo 13:55 masennukseen taipuva kirjoitti:
Kaipa se Remeronissa johtuu lähinnä siitä, ettei tietoa vaikutuksista ole vielä saatavilla.Täytyy kuitenkin soittaa huomenna tuonne aiemmin mainittuun paikkaan ja kysyä mikä siellä on tämänhetkinen kanta. Remeron oli minulle erittäin sopiva lääke (ei edes lihottanut). Antoi mm. kunnon yönunet ja auttoi masennuksen latistamaan mielialaan.

Oli muuten sopiva siinäkin mielessä, että minulta ainakaan ei vienyt seksihaluja. Muut mas. lääkkeet vei.

Ei minunkaan haluihin vaikuttanut, enkä edes onneksi lihonut, vaikka joillekin kai Remeronista on sellainen vaikutus. Tai lihoin entisiin mittoihin, olin masennukseni aikana laihtunut aika paljon, kun ei ruoka juuri maistunut.

Hei, kuulostipas välillä ihan omalta elämältä - minullakin ihan kohta 1v lapsi, mies, kaunis koti, taloud.tilanne ok, eli kaikki on "hyvin". Paitsi minâ itse en voi ollenkaan hyvin.
Menetin parhaan ystävâni 6 kk sitten (äkillinen sydänkohtaus, 34v) ja se oli sitten se 'viimeinen pisara'. Eli olin jo sitä ennen toipumassa raskaudesta/synnytyksestâ, ja kilpirauhasleikkauksesta, kun ystäväni kuoli. Olimme juuri omien häidemme valmisteluissa... Joten voitte arvata onko mieli-ala heittänyt kuperkeikkaa.
Olen popsinut mieliala lääk. nyt vajaa 6 kk, käynyt kaksi kertaa mitäântekemättömällä psykiatrilla ja menossa uudelle psykiatrille. Toivon todella saavani sieltâ apua, oloni alkaa olla mitä hirvein. Ystävia joille voisin puhua asioista minulla ei ole, ja mieheltâni en saa tarvitsemaani tukea. Hoidan kodin ja lapsen yksin, en kây töissä. Minulla ei ole siis aikuista seuraa kuin erittäin harvoin, 'omasta ajasta 'puhumattakaan. Sain kuulla mieheltâni tänäân ettâ hän on kestänyt minua nämä viime kuukaudet kun pyysin häneltâ apua... :'(
En tiedä jaksanko odottaa psykiatrin aikaani, siihen on vielä 2 viikkoa.

Taisi mennä vähän ohi ap jutusta, anteeksi, mutta pakko oli kirjoittaa, pââ halkeaa... Laitan meilini, jos jku haluaa kirjoitta y-viestiâ, niin mielelläni otan vastaan : a.pividori@wanadoo.fr

Mieltäni on auttanut edes se ettâ olen huomannut etten ole yksin masennuksni kanssa, meitä on masentuneita äitejä on paljon ! Koittakaamme jaksaa, edes ihanien lastemme takia !!!
:hug: :flower:

Yhteistyössä