No mitä olen kutsuilla ollut niin ainakin yks esilttelijä sanoi tekevänsä vain sitä työkseen. Ihan hyviä on tuotteet mutta todella kalliita. Tosin aika riittoisia.
Olen käyttänyt ja tykkäsin tosi kovin, ehkä hieman liian kallita. Kuluu kyllä vähän kun aika riittoisaa, eikä tarvitse laittaa isoa määrää. Jälleenmyynnistä en tiedä mitään, mutta tuotteena ihan ok.
Tuotteet tosi laadukkaita, mutta hintavia. Ainakin ne mitä olen siis itse kokeillut. Että jos on hyvä myyntimies ja omaa rikkaita ystäviä, niin eiköhän niillä leivän syrjään kiinni pääse.
Hirveän hintaisia eikä mun mielestä esim. Avonin tuotteita kummoisempia. Kutsut on lähes pakkomyymistä, myyjä juttelee jokaisen kanssa erikseen ja merkkaa valmiiksi tilauslomakkeeseen, että mikä tuote sopii juuri sinulle... Kaveri hurahti myyjäksi, onneksi lopetti aika pian. Muutamilla kutsuilla tuli itsellä jo mitta täyteen sitä tuputtamista.
Itse tilaan Mary Kayn tuotteet suoraan USAsta. Sain kaverilta yhden suomalaisen yhteystiedot ja hän postittaa suomeen eikä tuotteet ole vanhoja. Hinnat ovat yli puolet halvemmat kuin täälä Suomessa. Linkki on www.marykay.com/beautifulnewu ja sit sieltä sivuilta pitää laittaa meiliä jos haluaa tilata. Niillä on aivan mahtavat sivutkin jossa on jopa virtuaali meikkisovellus johon voi ladata oman kuvan ja kokeilla meikkejä ja hiustyylejä. Kommentoin tuola aikaisemmin toiseenkin Mary Kay keskusteluun. Tuotteet ovat todella laadukkaita mutta aivan totta että hinnat täälä turhan kalliita.
Mary Kay on laatukosmetiikkaa sekä palvelua. Jokainen konsultti on pienyrittäjä ja nykyään useilla konsulteilla on omat web-shoppinsa, vastaavat mihin ylläoleva linkki johdattaa.