H harmailija Vieras 17.11.2009 #7 Tummalle tytölle Kaisla, vaalealle sinisilmäiselle Helmi, Martan vaan punatukkaiselle
kielletty Aktiivinen jäsen 29.03.2008 7 796 1 36 17.11.2009 #9 Kaisla on noista kaunein, minun mielestäni.
V vieras Vieras 17.11.2009 #14 Mikä vaan. Kaikki ihania. Meidän sukunimeen passais Helmi tai Kaisla, joten meille jompikumpi niistä. Ehkä Helmi. Toisaalta Kaisla ois vähän reippaampi ja siksi kiva....
Mikä vaan. Kaikki ihania. Meidän sukunimeen passais Helmi tai Kaisla, joten meille jompikumpi niistä. Ehkä Helmi. Toisaalta Kaisla ois vähän reippaampi ja siksi kiva....
V vieras Vieras 17.11.2009 #15 Kaikki hyviä. Martta on suosikkini, sitten Kaisla ja Helmi viimeisenä - ei nimen vaan yleisyyden (?) vuoksi .
Kaikki hyviä. Martta on suosikkini, sitten Kaisla ja Helmi viimeisenä - ei nimen vaan yleisyyden (?) vuoksi .
M möngertäjä Vieras 17.11.2009 #16 Martta tai Helmi. Kaisla toiseksi nimeksi? Kaisla on hyvä nimi, mutta mun on jotenkin vaikea sanoa se, kieli ei taivu (outoa) Kaisa jo helpompi.
Martta tai Helmi. Kaisla toiseksi nimeksi? Kaisla on hyvä nimi, mutta mun on jotenkin vaikea sanoa se, kieli ei taivu (outoa) Kaisa jo helpompi.
? :) Vieras 17.11.2009 #18 Kaisla. Helmi on, tai ainakin oli hetki sitten, liian suosittu minun kriteereihini vaikka muutne se onkin tosi helmi nimi. Martan yhdistän liiaksi Martta-kerhoon. Kaisla on kiva, erikoisempi, muttei millään tavoin vaikea suomalaiseen suuhun.
Kaisla. Helmi on, tai ainakin oli hetki sitten, liian suosittu minun kriteereihini vaikka muutne se onkin tosi helmi nimi. Martan yhdistän liiaksi Martta-kerhoon. Kaisla on kiva, erikoisempi, muttei millään tavoin vaikea suomalaiseen suuhun.
V vieras Vieras 17.11.2009 #19 Musta taas Kaisla ei oo yhtään hyvä nimi. Eittämättä tulee mieleen limainen, mädälle haiseva vesikasvi joka kietoutuu uidessa nilkkaan. Kamala nimi.
Musta taas Kaisla ei oo yhtään hyvä nimi. Eittämättä tulee mieleen limainen, mädälle haiseva vesikasvi joka kietoutuu uidessa nilkkaan. Kamala nimi.
K Kauniita nimiä Vieras 17.11.2009 #21 Kaisla. Kauniimpi kuin Martta, Helmi on tällä hetkellä supersuosittu joten siksi en itse antaisi sitä.
Kaisla. Kauniimpi kuin Martta, Helmi on tällä hetkellä supersuosittu joten siksi en itse antaisi sitä.
Turbojurpo Aktiivinen jäsen 09.10.2008 16 765 16 38 17.11.2009 #22 Kaisla ja kastetilaisuus Kaisaniemen Kaislassa. Musiikiksi Ei tippa tapa.