Martinan vauvamasu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jep"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25821937]vai np-ultraan?[/QUOTE]

Tässä vielä mun massusta kuva… alkaa se jo pikkuhiljaa näkymään. Torstaina rekenne ultraan, jännää!! Martina kirjoittaa.

[QUOTE="jep";25821995]Tässä vielä mun massusta kuva… alkaa se jo pikkuhiljaa näkymään. Torstaina rekenne ultraan, jännää!! Martina kirjoittaa.[/QUOTE]

Mikä ihme ???

Mulla rakenneultra ensi viikolla, ja aika saman kokoinen tää mun minimasu on. Kolmatta odotan, ja aina on ollut pieni maha loppumetreille asti. Ei vauvatkaan ole mitään isoja ollut, molemmat 2,8 kg, ja n.46 cm. Kai se on odottajan rakenteesta, vauvan koosta ja lapsiveden määrästä yms.kiinni se vatsan koko..

Kyllä se on se np-ultra. Vastahan tästä raskaudesta kerrottiin muutama viikko sitten, jolloin kertoi olevansa vielä riskiviikoilla. Laskettu aika joskus syyskuussa..

Tätyy olla np-ultra koska minulla on se ensi maanantaina ja syyskuussa on laskettuaika.

Mutta eipä ne kaikkien mahat tule muutenkaan niin suuriksi. Minulla tuli sen verran painoa lisää minkä tuo esikoinen painoi ja mitä ne muut siellä mahassa olevat sitten tuovat lisää painoa. Itse harrastin koko raskauden ajan liikuntaa ja siinä varmaan syy miksi en levinnyt mihinkään suuntaan paitsi tietty eteenpäin. Takaa päin minusta ei edes huomannut että olin raskaana.

Eipä se munkaan vatsa tuossa vaiheessa mitenkään näkyvästi erottuva ollut.

Kaksi kuukautta ennen laskettua aikaa työkaveri käski olla viikonloppuna iisisti ja sanoin, että eipä tässä muutakaan voi ja hieraisin vatsaani..työkaverin silmät pullistui ja tää ihan ihmeissään kysy et "onks tuolla mahassa joku?!". :D

[QUOTE="...";25822097]Kyllä se on se np-ultra. Vastahan tästä raskaudesta kerrottiin muutama viikko sitten, jolloin kertoi olevansa vielä riskiviikoilla. Laskettu aika joskus syyskuussa..[/QUOTE]

Tuskin olis Martina pitänyt salassa asian niin kauan :D Mä uskon kans, et sanoi vain vahingossa väärin.

Eipä se munkaan vatsa tuossa vaiheessa mitenkään näkyvästi erottuva ollut.

Kaksi kuukautta ennen laskettua aikaa työkaveri käski olla viikonloppuna iisisti ja sanoin, että eipä tässä muutakaan voi ja hieraisin vatsaani..työkaverin silmät pullistui ja tää ihan ihmeissään kysy et "onks tuolla mahassa joku?!". :D

No multa kysyttiin vielä 2 viikkoa ennen laskettua aikaa, et olenko kuskina kun en ota mitään...:xmas:
En keksi mitään muuta selitystä kuin sen, että paisuneet tissini veivät kaiken huomion =)

Yhteistyössä