?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Ootteko kateellisia?
Alkuperäinen kirjoittaja ..:hassua että on nostettu jalustalle ku ollu 6 kuukautta raskaana ja jaksaa tehdä töitä.. kyllähän nyt moni muukin vielä siinä vaiheessa..
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Höh.. Eihän tossa ollut mitään ihme kehuja. Ihan tavallista mitä omasta kumppanistaan voi sanoa vaikka arkipäivänä :O
Kyllä munkin mies kehuu mua usein ja en pidä sitä hulluna.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Ootteko kateellisia?
Alkuperäinen kirjoittaja -:http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a99092/katso+kuinka+paljon+esko+hehkuttaa+martinaa/
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Höh, no minusta kai se on hieno asia että mies arvostaa ja kehuu naistaan. Blogejahan ei ole pakko kenenkään lukea!
Minä en ainakaan näe tuossa mitään pahaa, mies kehuu naistaan, eikä suinkaan nosta jalustalle muihin naisiin verrattuna.
Huonolla itsetunnolla varustetut taitaa täällä nyt panetella?!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Ootteko kateellisia?
Ja aina tää kateellisuuskorttiKateellisia mistä?
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:ihana röllykkä Escolla tossa kuvassa :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:ihana röllykkä Escolla tossa kuvassa :heart:
Muhun vetoo just tuommonen maha enemmän kuin mikään timmi pyykkilauta. =)
Alkuperäinen kirjoittaja piste:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:ihana röllykkä Escolla tossa kuvassa :heart:
Muhun vetoo just tuommonen maha enemmän kuin mikään timmi pyykkilauta. =)
suhun vetoaa tuollainen vatsa..kun ehkä itsekkin omaat samanlaisen....ja muuten toi pariskunta on vaan niin yäk! ei en ole kateellinen mutta en ole koskaan tuntenut heihin minkäälaista sympatiaa.
Pidän aivan toisen tyylisistä julkkiksista...toi on mun mielestä edelleen pyrkyri meininkiä.