martinan raskaus.. ja esko..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Ootteko kateellisia?

mistä? miksi aina vedetään kateus jos sanoo mielipiteensä jostain..

en ole kateellinen, miksi olisin.. en inhoa tätä pariskuntaa, miksi inhoaisin? jos joku nyt luulee että tein aloituksen sen takia..

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
hassua että on nostettu jalustalle ku ollu 6 kuukautta raskaana ja jaksaa tehdä töitä.. kyllähän nyt moni muukin vielä siinä vaiheessa..

Kyllä täällä ainakin on oltu loppuun saakka molemmista lapsista, ja työ on keittiötyötä ja kuumaa ja jalkojen päällä koko ajan. Mitäs se tekikään työkseen?

Höh.. Eihän tossa ollut mitään ihme kehuja. Ihan tavallista mitä omasta kumppanistaan voi sanoa vaikka arkipäivänä :O
Kyllä munkin mies kehuu mua usein ja en pidä sitä hulluna.

Höh, no minusta kai se on hieno asia että mies arvostaa ja kehuu naistaan. Blogejahan ei ole pakko kenenkään lukea!
Minä en ainakaan näe tuossa mitään pahaa, mies kehuu naistaan, eikä suinkaan nosta jalustalle muihin naisiin verrattuna.
Huonolla itsetunnolla varustetut taitaa täällä nyt panetella?!

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Höh, no minusta kai se on hieno asia että mies arvostaa ja kehuu naistaan. Blogejahan ei ole pakko kenenkään lukea!
Minä en ainakaan näe tuossa mitään pahaa, mies kehuu naistaan, eikä suinkaan nosta jalustalle muihin naisiin verrattuna.
Huonolla itsetunnolla varustetut taitaa täällä nyt panetella?!

sanoinki että mun mielestä sitä on hauska lukea.. eipä ole kukaan pakottanut ei..

mun mielestä hassu asia on että ihan ku olis ihme että tossa vaiheessa jaksaa olla töissä..

miksei jaksaisi jos raskaus sujuu hyvin.. ei se silloin ole mikään ihme todellakaan..

martina kuitenkin on ollut hyvässä kunnossa ja kroppa kestää kyllä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
ihana röllykkä Escolla tossa kuvassa :heart:

Muhun vetoo just tuommonen maha enemmän kuin mikään timmi pyykkilauta. =)

suhun vetoaa tuollainen vatsa..kun ehkä itsekkin omaat samanlaisen....ja muuten toi pariskunta on vaan niin yäk! ei en ole kateellinen mutta en ole koskaan tuntenut heihin minkäälaista sympatiaa.
Pidän aivan toisen tyylisistä julkkiksista...toi on mun mielestä edelleen pyrkyri meininkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja piste:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
ihana röllykkä Escolla tossa kuvassa :heart:

Muhun vetoo just tuommonen maha enemmän kuin mikään timmi pyykkilauta. =)

suhun vetoaa tuollainen vatsa..kun ehkä itsekkin omaat samanlaisen....ja muuten toi pariskunta on vaan niin yäk! ei en ole kateellinen mutta en ole koskaan tuntenut heihin minkäälaista sympatiaa.
Pidän aivan toisen tyylisistä julkkiksista...toi on mun mielestä edelleen pyrkyri meininkiä.

Joo, mulla ei ole pyykkilautaa, mutta se ei liity mun miesmakuun mitenkään. En tykänny pumpatuista miehistä silloinkaan kun mulla oli se pyykkilauta ja kilpaurheilin.

Ymmärrän hyvin, että Esko kehuu Martinaa. Mielestäni on suloista, että mies jaksaa kehua ja kannustaa.
Sitä en ymmärrä, että kuinka media jaksaa mehuttaa Martinan jaksamista ja korkokengillä kävelyä...

Yhteistyössä