Martinalla huntu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko koomisempaa kuultu. Joku asiantuntija kovasti arvosteli sitä, että just oli jollain julkkiksella huntu päässä (kuka se oli? Anna Erikson? En enää muista edes näimmä) Kuitenkin hän ihan ns. normaali ihminen ja heti kauheasti arvostellaan, että ei sais olla huntua. Minusta ihan ok noin, mutta koko kansan julkinen panija niin on minusta vähän nolo tikki heittää huntu päähän.

Mä en ainakaan o Martinan kans pannu joten tuskin on koko kansan julkinen panija.

Eiks jokainen kuitenki saa omiin häihinsä/avioliiton siunaukseen pukeutua just niinku oma maku sanoo. Hunnun merkitys on jo ajat sitte muuttunu alkuperäsestä, vai vieläkö joku olettaa et hunnutettu morsian on neitsyt :laugh: Taitaa olla suht harvinaista

Entäpä jos ei usko näihin uskonnollisiin juttuihin? Eli se 'panija' voi laittaa hunnun, koska ei usko moiseen. Ite en sisäistä huntua neitsyeen merkiksi ja jos mun mielestä asukokonaisuuteen sopii huntu, niin laitan sellaisen. Enkä todellakaan ole neitsyt

Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
No höh, saaha sitä nyt huntua pitää omissa häissään jos tahtoo, mitä se kenellekkään kuuluu.

Näin juuri,mä en ole uskonnollinen ihminen,joten teen niin kuin itse tykkään ja haluan sellaiset häät,missä viihdyn :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Miks ei sais muka huntua olla?

Se on neitsyen merkki ja Martina tuskin on neitsyt. :D :D :D

No moniko näistä palstankaan ämmistä on neitsyitä ollut, jotka niissä karmeissa kermakakkukoltuissaan on astelleet alttarille.. oijoi. Tehtiinkö revatutkimus ennen hunnun asettelua vai häh.

Minäpä aion laittaa hunnun häihini,vaikka minulla on lapsi. Mun mielestä minua ei pidä "rangaista" siitä että olen tuon pienen miehen saanut, vaan saan laittaa myös minä hunnun ja nauttia omista häistä miten tahdon!

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Minäpä aion laittaa hunnun häihini,vaikka minulla on lapsi. Mun mielestä minua ei pidä "rangaista" siitä että olen tuon pienen miehen saanut, vaan saan laittaa myös minä hunnun ja nauttia omista häistä miten tahdon!

Sekö on nauttimista että pistää tollasen naisia alistavan symbolin päähänsä. Sitäpaitsi todella ruman näköstä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

Sekö on nauttimista että pistää tollasen naisia alistavan symbolin päähänsä. Sitäpaitsi todella ruman näköstä.

Harmi ettet sä tykkää, mä tykkään :D En tosin ajatellut kasvoille sitä laittaa..

Hähhää. Mulla ei ollut huntua. Totuus oli kuitenkin se,että olin pari hassua kertaa tempun suorittanut oman poikakaverin kanssa. Eikä me ees osattu mitään, kunhan oltiin saatu mut vaan paksuks. :D Mulla oli murattia tukassa.

Eikä isä luovuttanut mua. Ku ei se mua omista.

Eihän sitä sais edes valkoisissa astella vihille, jos ei ole neitsyt, joten jeesustelijat voi miettiä ihan omalla kohallaan menikö ihan nappiin asuvalintaan omaan juhlaan. Itte härskisti astelin valkoisissani ja neitsyys meni jo 15 v ennen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Miks ei sais muka huntua olla?

Se on neitsyen merkki ja Martina tuskin on neitsyt. :D :D :D

No moniko näistä palstankaan ämmistä on neitsyitä ollut, jotka niissä karmeissa kermakakkukoltuissaan on astelleet alttarille.. oijoi. Tehtiinkö revatutkimus ennen hunnun asettelua vai häh.

:laugh:
Mä oon neitsyt |O :saint:

Yhteistyössä