martina saa vauvan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nih"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo just esko kerto aiheesta suomi popilla ja sano että no onneksi se ei liity victoriaan millään tavalla.
eikö se marttina jättäny victorian eskolle? just tämmönen trendikäs äiti, vanhat pois eestä!

[QUOTE="mame";25628907]Joo just esko kerto aiheesta suomi popilla ja sano että no onneksi se ei liity victoriaan millään tavalla.
eikö se marttina jättäny victorian eskolle? just tämmönen trendikäs äiti, vanhat pois eestä![/QUOTE]

Trendikäs äiti? Yleensä lapsella on kaksi huoltajaa, äiti ja isä. Mielestäni isä on ihan yhtä pätevä huoltaja lapselleen kuin äiti.

Kyllä tällä naisella on nopeat käänteet elämässään. Huh. Noh ei mee kauaa niin eroavat kun vauva syntyy sitä ennen ah niin onnellisia niinkuin eskonkin kanssa aikoinaan....

kumman paljon saa Martina lokaa niskaan kaksplussalla :( kuitenkin täälläkin on mammoja jotka tekee 4 eri miehelle tenavan ja seurustelee jo viidennen kanssa.
Kätevää kun ajoittaa joka tenavan viikonlopuksi iseilleen hoitoon niin saa nyky trendiäiti omaa aikaa uuden miehen kanssa eikä tarvitse maksaa lapsenhoitajallekaan.

[QUOTE="vieras";25628930]Kyllä tällä naisella on nopeat käänteet elämässään. Huh. Noh ei mee kauaa niin eroavat kun vauva syntyy sitä ennen ah niin onnellisia niinkuin eskonkin kanssa aikoinaan....[/QUOTE]
Ei voi tietää miten käy. Ei mun mielestä mitenkään liian nopeat. Kun kuitenkin ei mikään pikkulikka enää. Mun mielestä ei koskaan sopinut eskon kanssa kovin hyvin yhteen. Sen näki niistä ohjelmista jo.

mun entinen kaveri on kans samaa maata.. eka lapsi jätettiin isälle, 2 seuraavaa piti ite, neljäs jätettiin isälle 4v ikäisenä ja tokas vaan ettei hän oo ees rakastanu koko lasta ikinä, nyt taas uus mies ja voi apua jos se lapsia vielä pykää sen kanssa... jostain syystä en halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan enää.

[QUOTE="mame";25628907]Joo just esko kerto aiheesta suomi popilla ja sano että no onneksi se ei liity victoriaan millään tavalla.
eikö se marttina jättäny victorian eskolle? just tämmönen trendikäs äiti, vanhat pois eestä![/QUOTE]

Miten niin ei liity esikoiseen millään tavalla? Millaisia ihmisiä ne oikein on?

[QUOTE="...";25628986]mun entinen kaveri on kans samaa maata.. eka lapsi jätettiin isälle, 2 seuraavaa piti ite, neljäs jätettiin isälle 4v ikäisenä ja tokas vaan ettei hän oo ees rakastanu koko lasta ikinä, nyt taas uus mies ja voi apua jos se lapsia vielä pykää sen kanssa... jostain syystä en halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan enää.[/QUOTE]

Oon kuullu näistä äideistä ja melko läheltä just yhtä tapausta seuraan, mutta kun en vaan pysty uskomaan että äiti vois olla kylmä omalle lapselleen, ei vaan sovi mun järkeen...

[QUOTE="vieras";25629024]Miten niin ei liity esikoiseen millään tavalla? Millaisia ihmisiä ne oikein on?[/QUOTE]

Sitä mäki kuuntelin.... mut myöntäili se sit toista juontajaa kun tää selitti miten ihanaa on saada sisko

Ihanaa ihanaa, onnea Martinalle ja Stefanille! :heart:

Mikäs palstamammojen mielestä ois ollut säädyllinen aika odottaa uudessa suhteessa ennen vauvan tekoa? Ja eiks se yhteishuoltajuus ookaan enää ihana asia? Ootte te kans... ;)

[QUOTE="vieras";25628927]Trendikäs äiti? Yleensä lapsella on kaksi huoltajaa, äiti ja isä. Mielestäni isä on ihan yhtä pätevä huoltaja lapselleen kuin äiti.[/QUOTE]

no tottakai isä on yhtä pätevä, mutta jotain vikaa on äidissä joka lapsensa jättää. kun aattelee että suomen oikeuslaitoskin asettaa lapsen ylensä aina mieluummin äidin luo, niin kyllä jos isä on yh isä ja äiti hengissä niin äidissä aika paljon vikaa on, joko huoltajuus on viety koska äiti ei ole äidiksi pätevä tai sitten äiti omasta halustaan lapset jättänyt

Rouva petaa jo tulevaisuuttaan. On laskenut jo tulevat elarit etukäteen. Tämä laps ei päädykkään yhteisomistukseen kun eikös tämä nyksä ole biljardööri? Esko on persaukinen eihän siltä sais kun kelan maksaman rahan. Eikös noilla venäläisillä ole tapa että jätetään ne edelliset syntyneet loppusuvulle kun lähdetään uuden matkaan? Mitäs sitä nyt hyvää perinnettä katkaisemaan.

[QUOTE="tutu";25633091]aika varhasessa vaiheessa tuli julkisuuteen kun kerran syyskuulla vasta syntyy.[/QUOTE]

Mikä nyt ei olis julkista sen naisen elämässä?? Kaikki pitää kertoa roskalehdille, kuhan rahaa tulee jostakin aiheesta.

Yhteistyössä