Martina ja Esko-vauvakuumetta NYT Subilla

• Viestiketjun aloittaja h
  • Ensimmäinen viesti
mä näin
nyt tänään vasta ekan kerran ja osan ainoastaan. Mutta pelkästään ne kohdat kun Martina puhu puhelimessa tai siis raivos... kuullosti todella lapselliselta käyttäytymiseltä...

butterFly88
ainakin se martina uskltaa olla oma itsensä kuten harva, moni äiti tekeesitä (vierestä olen nähnyt!) että muitten aikana äänen sävykin muuttuu kun lässytellään ja ollaan niin olevinaan!
Mun mielestä ei voi arvostella kenenkään vanheemmuutta, etenkään silloin kun ei tunne!! se joka tuomitsee toisen tuomitsee itsensä!!!
NIIN JA LAPSELLISIAHAN KAIKKI ON JOSKUS, niin 50:set vanhemmatkin ihmiset.

butterFly88
eikö sellaset ihmiset ole ahdasmielisiä jotka heti negatiivisella asenteella puhuu ihmisistä keitä ei tunne...ja toisekseen niinhän ne oli itku silmässä ja onnellisia kun näkivät vauvansa ultrassa ja kuuli sydän äänet.
Tarviaako sitä suoraan sanottuna pyllyn vakoa rueta nuolemaan että on mukava??? vai riittääkö että on ma itsensä?

Tuikku
Martina ei varmasti tule olemaan sellainen perinteinen "pullantuoksuinen" äiti,mutta ei tarvitse ollakaan!Jokaisella oma tapansa olla äiti,eikä minusta kenelläkään ole oikeutta toista arvostella (ainakaan TV:n välittämän kuvan perusteella).

:)
Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku:
Martina ei varmasti tule olemaan sellainen perinteinen "pullantuoksuinen" äiti,mutta ei tarvitse ollakaan!Jokaisella oma tapansa olla äiti,eikä minusta kenelläkään ole oikeutta toista arvostella (ainakaan TV:n välittämän kuvan perusteella).
Niin samaa mieltä:))

Yhteistyössä