Martina Aitolehti tanssi seksitanssia viimeisillään raskaana, sairasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pitäisikö itselläkin keikistellä viimesillään ukolle...mahtas olla näky

En tiedä pitäisikö, mutta ainakin voisi. Vai onko ero siinä että Martina näyttää helvetin hyvältä myös viimeisillään raskaana, ja sinä näytit/näytät maitovalaalta?

Jos mun maha ois ton kokonen viimesillään ni kyllä minäkin huutaisin hoosiannaa ja tanssisin lambadaa!!!! Onnea Martinalle!!!

Ei toi nyt ihan kamalan seksistiseltä näyttäny.....

Ainoa asia mikä mua ns. huolestuttaa on se, että tuo maha on noin pieni...?

Ei oo mun mielestä pieni. Ihan normaalin kokoinen. Mulla taisi olla synnyttämään mennessä rv39 suunnillee tollanen, ja siskolla oli rv39+4 paaljon pienempi ja lapsi oli ihan hyvänkokoinen, 3150g

Niin, kas kun jotkut eivät kasvata mahaansa 30 kilolla "raskaus"kiloja kuten Suomessa on usein tapana ja harrastavat liikuntaa raskausajan aikanakin, niin se maha pysyy normaalin kokoisena.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:

Niin, kas kun jotkut eivät kasvata mahaansa 30 kilolla "raskaus"kiloja kuten Suomessa on usein tapana ja harrastavat liikuntaa raskausajan aikanakin, niin se maha pysyy normaalin kokoisena.

Kas, mulla tuli painoa raskauden aikana 12 kiloa, mutta maha näytti tuolta ehkä joskus viikolla 30-33.

Mä tein keittiöremppaa 1,5kk ennen laskettua aikaa, ja ihan viime hetkeen asti olin ihan energinen ja olisin jaksanut tehdä kaikkea mitä ilmankin raskautta. Ihmiset on erilaisia, toisille tulee enemmän painoa ja erilaisia vaivoja, ja väsyttää hirveesti, toisiin taas raskaus ei vaikuta melkein mitenkään.

En voi muutakuin kadehti. Itse olisin onnellinen jos pystyisin lähellekkään samaa vatkausta...Pelkkä kävelykin on kamalaa :) :laugh: :laugh: :laugh:

Onhan se totta , että joidenkin mielestä raskaana olevat naiset on todella seksikkäitä.Ihmettelen, miten kukaan voi toisen äitiyttä pelkän ulkokuorenperusteella mennä arvioimaan.Kuvittelisin , että monet päihderiippuvaiset olisi ongelmallisempia äitejä...

Kas, mulla tuli painoa raskauden aikana 12 kiloa, mutta maha näytti tuolta ehkä joskus viikolla 30-33.

Mulle tuli 14, ja silti maha oli suunnilleen ton kokonen.

Mulla on laskettuun pari viikkoa ja mun maha on varmaan kaks kertaa pienempi :wave: Ja silti on kaikki hyvin vauvalla!
Mua vaan naurattaa noi Aitolehden ilmeet noissa kuvissa :laugh:

Jep ja mun maha näytti synnytyspäivänä siltä miltä se jollai näytti varmaan rv20, ihmisten ruumiinrakennekin on erilainen ja normaalimpi se pieni sievä maha on kuin jättimäinen.

Mun mielestä noi oli hauskoja kuvia, Martinasta tuli mieleen joku Vicky Pollard, suloinen! Kiva että se jaksaa viimeisilläänkin yrittää olla seksikäs, vaikka välillä olikin vähän hassun näköstä :)

Minun mielestä tuo on VAAN MAUTONTA: Eikö voi tanssia eroottisesti ja olla vilauttamatta utareita. Minua vaan lähinnä nolottaa noiden misujen puolesta. Olkonkin, että olis arsenaalia, mitä esittää.

Sairastakin tuo voi olla jossain mielessä, siis halu vilautella itseään. Olkoonkin, että tekee sen työnsä varjolla.... Mutta ei se tarkoita, etteikö hoitaisi/rakastaisi tulevaa lastaan.

Tälle naiselle on TÄRKEINTÄ oma ulkonäkö ja itsensä esittely:( Lapsi ei varmaankaan kuulu hänen elämäänsä muuta kuin julkisuuden puolesta, onhan se niin söpöä esitellä sitä lasta lehtien palstoilla mutta ei varmaankaan muuten välitä lapsesta:(

Jep ja mun maha näytti synnytyspäivänä siltä miltä se jollai näytti varmaan rv20, ihmisten ruumiinrakennekin on erilainen ja normaalimpi se pieni sievä maha on kuin jättimäinen.

Sää oot kyllä hirveen kilo kammonen :D

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Mun mielestä noi oli hauskoja kuvia, Martinasta tuli mieleen joku Vicky Pollard, suloinen! Kiva että se jaksaa viimeisilläänkin yrittää olla seksikäs, vaikka välillä olikin vähän hassun näköstä :)

nyt kun sanoit niin samaa mielleyhtymää mäki hain :laugh: vähän koomisen näköistä

No eipä siinä mitään ihmeellistä ollut, ei se siellä haarojaan levitellyt, enemminkin tuli mieleen huonosti tehty pikkutyttöjen tanssi, kuin mikään seksitanssi.

Mistä kukaan voi tietää, miten paljon lapsi saa hellyyttä ja huomiota, imetyksellä ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä :headwall: