En mä vaan olis pystynyt tanssimaan kuukautta ennen laskettua aikaa. Oli paikat sen verran kipeät. :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en usko että miehet on kovin kiihottuneita tuosta tanssista.lähinnä säälittävää keikkumista
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pitäisikö itselläkin keikistellä viimesillään ukolle...mahtas olla näky
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en usko että miehet on kovin kiihottuneita tuosta tanssista.lähinnä säälittävää keikkumista
Kateellisten panettelua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ainoa asia mikä mua ns. huolestuttaa on se, että tuo maha on noin pieni...?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ainoa asia mikä mua ns. huolestuttaa on se, että tuo maha on noin pieni...?
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ainoa asia mikä mua ns. huolestuttaa on se, että tuo maha on noin pieni...?
Niin, kas kun jotkut eivät kasvata mahaansa 30 kilolla "raskaus"kiloja kuten Suomessa on usein tapana ja harrastavat liikuntaa raskausajan aikanakin, niin se maha pysyy normaalin kokoisena.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ainoa asia mikä mua ns. huolestuttaa on se, että tuo maha on noin pieni...?
Niin, kas kun jotkut eivät kasvata mahaansa 30 kilolla "raskaus"kiloja kuten Suomessa on usein tapana ja harrastavat liikuntaa raskausajan aikanakin, niin se maha pysyy normaalin kokoisena.
Kas, mulla tuli painoa raskauden aikana 12 kiloa, mutta maha näytti tuolta ehkä joskus viikolla 30-33.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ainoa asia mikä mua ns. huolestuttaa on se, että tuo maha on noin pieni...?
Kas, mulla tuli painoa raskauden aikana 12 kiloa, mutta maha näytti tuolta ehkä joskus viikolla 30-33.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ainoa asia mikä mua ns. huolestuttaa on se, että tuo maha on noin pieni...?
Jep ja mun maha näytti synnytyspäivänä siltä miltä se jollai näytti varmaan rv20, ihmisten ruumiinrakennekin on erilainen ja normaalimpi se pieni sievä maha on kuin jättimäinen.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Mun mielestä noi oli hauskoja kuvia, Martinasta tuli mieleen joku Vicky Pollard, suloinen! Kiva että se jaksaa viimeisilläänkin yrittää olla seksikäs, vaikka välillä olikin vähän hassun näköstä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja aika eroottista:http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/555_px_kuvia_2009/10/808781.jpg