Martina Aitolehti Salattuihin elämiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joko tää oli täällä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Ja mä haluan tietää mitä sille aarolle tapahtuu kertokaa kertokaa :xmas:

Menee naimisiin Lauran kanssa (ei oo virallinen kun ei oo oikea henkilö kyseessä...) ja siellä hääsviitissä Laura koskee Aaron hiuksia ja oho peruukki jää Lauran käteen... Laura lyö pullolla päähän, ja kun aaro virkoaa niin joku on myös huoneessa - Aaro menee partsille ja tippuu sieltä.

Jenni, Niko,ja Oona, toivat oikean Eeron hää paikalle..

Ja Lasse jää varmasti kiinni, kun Paulan kanssa innostui suutelemaan..

:whistle: :D

Tuli ihan ne kentsun ja camillan häät mieleen, sielläkin joku petti ja jäi kiinni.. :whistle:
siis Maaritin kanssa suuteli :D Paulahan on sen vaimo :whistle:

Mä luulin että laura heilutteli sitä kepukkaa (vai mikä lie) siellä sviitissä ja että aaro liukastui ja tippui... :ashamed: Vissiin on viikko painanut päälle kun ei tajunnut että sen joku tyrkkäsi :whistle: ..

Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Aukko sivistyksessäni....kuka on Martina Aitolehti? Näyttelijä, missi...?

Aleksei Eremenkon salarakas (oli siis joskus). Esitellyt tissinsä useammankin kerran lehdissä ja ihan hiljattain pamautti naimisiin yhden Hunksin kanssa (mahtaakohan olla vanhaa tietoa, jokohan on ero tullut :whistle: ).

Yritystä kyllä on, missikilpailua, mallitouhuja, tissinvilautusta, laulamista, telkkarijuontoa ja nyt viimeisimpänä näemmä näyttelemistä.

Ja näistä jokainen tietenkin tarkkaan raportoituna keltaiselle lehdistölle :headwall: :headwall: .

Tässähän se lukee.Voisi lukea paremmin ketjut..

Mutta hei Martina on oikeesti kaunis nainen, kun pitää ne tissinsä piilossa edes bikineissä. Silikoonileikkaus ei ehkä onnistunut???! Mutta muuten kaunis nainen sanon minä ja kateudesta te kaikki sitä mollaatte...harva on noin näyttävän näköinen! Ja ei se ihan tyhmä oo muutenkaan...bisnestä ja rahaa se tekee omilla show:llaan, joista moni mies (ja nainenkin) maksaa päästäkseen näkemään Martinan laulavan playpackina ja tanssivan muutaman taustatanssijansa kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Martina-fani ja ihan hetero-nainen!:
Mutta hei Martina on oikeesti kaunis nainen, kun pitää ne tissinsä piilossa edes bikineissä. Silikoonileikkaus ei ehkä onnistunut???! Mutta muuten kaunis nainen sanon minä ja kateudesta te kaikki sitä mollaatte...harva on noin näyttävän näköinen! Ja ei se ihan tyhmä oo muutenkaan...bisnestä ja rahaa se tekee omilla show:llaan, joista moni mies (ja nainenkin) maksaa päästäkseen näkemään Martinan laulavan playpackina ja tanssivan muutaman taustatanssijansa kanssa.

Näin on, kaunis nainen se on

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Martina-fani ja ihan hetero-nainen!:

Näin on, kaunis nainen se on

:laugh: kukas se on

Yhteistyössä