Martina Aitolehti Salattuihin elämiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joko tää oli täällä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joko tää oli täällä

Vieras
Martina Aitolehdestä tulee Salattujen elämien näyttelijä. Martina esittää suosikkisarjassa kaunista pr-tyttöä, joka iskee silmänsä Seppo Taalasmaahan. Martina on mukana vain muutamassa jaksossa, mutta MTV3:n Viihdeuutisille antamassaan haastattelussa Martina pitää mahdollisena, että hän vierailee sarjassa uudestaan tulevaisuudessa.

- Toivon, että Marin rooli jatkuu. Salattuihin elämiin ois ihan kiva saada pidempikin rooli, Aitolehti sanoi Viihdeuutisille.

:headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Juu, Aitolehti istuu huomisessa jaksossa kahvilassa - ihastuneena Seppoon... :whistle: :D Muutenkin (vähän asian vierestä) huominen jakso on todella hyvä, aaron tarina loppuu... :whistle:

oli kyl hyvä jakso se huominen. oli pakko kattoo ku en sitä huomenna töiden vuoksi nää

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu, Aitolehti istuu huomisessa jaksossa kahvilassa - ihastuneena Seppoon... :whistle: :D Muutenkin (vähän asian vierestä) huominen jakso on todella hyvä, aaron tarina loppuu... :whistle:

oli kyl hyvä jakso se huominen. oli pakko kattoo ku en sitä huomenna töiden vuoksi nää

Saitko selvää, ketä se oli joka "tiputti" aaron partsilta alas...?? Ei se mun mielestä Laura ollut, mut ketä se oli..??!

Saitko selvää, ketä se oli joka "tiputti" aaron partsilta alas...?? Ei se mun mielestä Laura ollut, mut ketä se oli..??!

En ole jaksoa kattonu, mut antakaas kun mä arvaan... Oona? Tai sitten Eero on päässy vapaaksi ja hoitelee "pahan pois"...? :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:

En ole jaksoa kattonu, mut antakaas kun mä arvaan... Oona? Tai sitten Eero on päässy vapaaksi ja hoitelee "pahan pois"...? :whistle: :D

Eero pääsi vapaaksi, mut ei ollut Oona.. Jotenkin näytti et ois ollut paula, äh en mä tiedä.. Oli just sellanen jakso, et ois mennyt tauolle, kun tapahtuu kaikkee..

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Aukko sivistyksessäni....kuka on Martina Aitolehti? Näyttelijä, missi...?

Aleksei Eremenkon salarakas (oli siis joskus). Esitellyt tissinsä useammankin kerran lehdissä ja ihan hiljattain pamautti naimisiin yhden Hunksin kanssa (mahtaakohan olla vanhaa tietoa, jokohan on ero tullut :whistle: ).

Yritystä kyllä on, missikilpailua, mallitouhuja, tissinvilautusta, laulamista, telkkarijuontoa ja nyt viimeisimpänä näemmä näyttelemistä.

Ja näistä jokainen tietenkin tarkkaan raportoituna keltaiselle lehdistölle :headwall: :headwall: .

Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:

Aleksei Eremenkon salarakas (oli siis joskus). Esitellyt tissinsä useammankin kerran lehdissä ja ihan hiljattain pamautti naimisiin yhden Hunksin kanssa (mahtaakohan olla vanhaa tietoa, jokohan on ero tullut :whistle: ).

Yritystä kyllä on, missikilpailua, mallitouhuja, tissinvilautusta, laulamista, telkkarijuontoa ja nyt viimeisimpänä näemmä näyttelemistä.

Ja näistä jokainen tietenkin tarkkaan raportoituna keltaiselle lehdistölle :headwall: :headwall: .

Tietääkseni ovat vielä naimisissa ja naimisiin menoa ennen olivat peräti 3KUUKAUTTA yhdessä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:

Tietääkseni ovat vielä naimisissa ja naimisiin menoa ennen olivat peräti 3KUUKAUTTA yhdessä :whistle:

Ne sentään menivät "vaan" naimisiin. Tällä palstallakin kun monet ovat tuollaisen tuntemisen jälkeen jo laittaneet lapsen alulle....tosin, ei ole mun asiani, miten muut elämänsä elävät.

Ja mä haluan tietää mitä sille aarolle tapahtuu kertokaa kertokaa :xmas:

Menee naimisiin Lauran kanssa (ei oo virallinen kun ei oo oikea henkilö kyseessä...) ja siellä hääsviitissä Laura koskee Aaron hiuksia ja oho peruukki jää Lauran käteen... Laura lyö pullolla päähän, ja kun aaro virkoaa niin joku on myös huoneessa - Aaro menee partsille ja tippuu sieltä.

Jenni, Niko,ja Oona, toivat oikean Eeron hää paikalle..

Ja Lasse jää varmasti kiinni, kun Paulan kanssa innostui suutelemaan..

:whistle: :D

Tuli ihan ne kentsun ja camillan häät mieleen, sielläkin joku petti ja jäi kiinni.. :whistle:

4434_martina8.jpg

Yksi maailman epäonnistuneimmista silarileikkauksista?
Kuin kaksi palloa ängetty nahan alle... :x

Ja mä haluan tietää mitä sille aarolle tapahtuu kertokaa kertokaa :xmas:

Menee naimisiin Lauran kanssa (ei oo virallinen kun ei oo oikea henkilö kyseessä...) ja siellä hääsviitissä Laura koskee Aaron hiuksia ja oho peruukki jää Lauran käteen... Laura lyö pullolla päähän, ja kun aaro virkoaa niin joku on myös huoneessa - Aaro menee partsille ja tippuu sieltä.

Jenni, Niko,ja Oona, toivat oikean Eeron hää paikalle..

Ja Lasse jää varmasti kiinni, kun Paulan kanssa innostui suutelemaan..

:whistle: :D

Tuli ihan ne kentsun ja camillan häät mieleen, sielläkin joku petti ja jäi kiinni.. :whistle:

Aamu ja Kentsuhan ne.Ja Elinan jaMarkuksen häissä oli Karilla ja Lauralla (vai Katjalla) vispilänkauppaa..

Vois joskus olla onnellisetkin häät..

Yhteistyössä