Martina Aitolehti saanut just vauvan ja arvatkaas mitä hänen ensimmäinen postaus Seiskan blogissa käsittelee?

  • Viestiketjun aloittaja "lissu"
  • Ensimmäinen viesti
"lissu"
No tietenkin omaa ulkonäköään:(
Home sweet home ja uusi arki alkanut
Posted on 25/09/2012 by Martina

Niin se kaikki on sitten nopeammin ohi kuin voi ikinä kuvitella. Nyt meitä on täällä kotona yksi lisää ja uusi arki on alkanut.
Maailman onnellisin olo ja taas yksi elämän haaste takana päin ja yksi iso edessä :)

Täällä alkanut arki oikein ryminällä. Meikäläinen kun on 100% toiminnan tyyppi alkoi minulla toipuminen samantien kun kotiin pääsimme.
Toipumis / vartalon kunnostus alkoi viikon lymfahoidolla ens viikolla sitten alkaa urheileminen kunnolla.

Lymfalla saadaan raskaudesta kertyneet nesteet pois kehosta, synnytyksestä tuleet lääkkeet lähtee nyt viimeistään sekä ihon pintaverenkierto vilkastuu ja kaikki kuona lähtee liikkeelle. Ihan sairaan hyvä ja edullinen konsti auttaa elimistöä poistamaan ylimääräinen ei joukkoon kuuluva kehosta.
Tämän lisäksi tällä viikolla ulkoillaan paljon ja tehdään pitkiä kävelylenkkejä sekä tietysti ruokavalio on monipuolinen ja terveellinen ihan jo imetyksenkin takia.
 
Ken guru
Olihan tuossa vauvastakin, että on tärkeää syödä terveellisesti ja monipuolisesti. Muutenkin ihan asiallinen kirjoitus mielestäni. Itse mietin jo nyt että kun saan synnytettyä niin sitten menen lenkille ja salille ja ja...haluan kaikki raskauden aikana tulleet kilot mahd. nopeasti pois.

Ja vauva on silti ihan ykkönen ja tärkein.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
BlingBling
Okei,okei..onhan hän vasta vauvan saanut, mutta hän kuitenkin tekee työtään ulkonäöllään (ymmärrät varmaan mitä tarkoitan?) niin eipä kannata jäädä neljän seinän sisään öhöttämään, jos meinaa leipääkin pöytään saada..
 
"viera"
Millonkahan tulee ero sen nykyisen miesystävän kanssa? Pääsevät sitten taistelemaan huoltajuudesta ja Martina saa taas kaipaamaansa julkisuutta lisää. Toivottavasti ei enää tee noita lapsia lisää....
 
her
Ja sitten se imettää sen kuonan lapselleen..

No jokainen tekee ja ajattelee mikä itselleen sillä hetkellä on kinkkisintä. Itsellä varmaan on enimmäkseen mielessä, miten saa arjen toimivaksi vastasyntyneen ja kahden muun vilkkaan mukelon kanssa. En oikein usko että aikaa jää ajatella mitään laihduttamisia, tai kuntoiluja.
 
Ja sitten se imettää sen kuonan lapselleen..

No jokainen tekee ja ajattelee mikä itselleen sillä hetkellä on kinkkisintä. Itsellä varmaan on enimmäkseen mielessä, miten saa arjen toimivaksi vastasyntyneen ja kahden muun vilkkaan mukelon kanssa. En oikein usko että aikaa jää ajatella mitään laihduttamisia, tai kuntoiluja.
tai sitten niillä on hyvin lähteny sujumaan. Ja on aikaa miettiä muutakin?
 
"vieras"
Eiköhän kannattais Martinankin vähän levätä ja tutustua vauvaan ennenkuin alkaa taas muokkailla ulkonäköään:( Mutta jos se on noin tärkeää niin mummohan katsoo vauvaa, isästä varmaan ei siihen oo..
 
[QUOTE="vieras";27215666]Eiköhän kannattais Martinankin vähän levätä ja tutustua vauvaan ennenkuin alkaa taas muokkailla ulkonäköään:( Mutta jos se on noin tärkeää niin mummohan katsoo vauvaa, isästä varmaan ei siihen oo..[/QUOTE]

24/7 siihen vauvaan pitää tutustua? Kyllä mä ainakin halusin kampaajalle ja hierontaan, kun synnäriltä tulin, mitä sitten?
 
"äityli"
[QUOTE="viera";27215651]Millonkahan tulee ero sen nykyisen miesystävän kanssa? Pääsevät sitten taistelemaan huoltajuudesta ja Martina saa taas kaipaamaansa julkisuutta lisää. Toivottavasti ei enää tee noita lapsia lisää....[/QUOTE]

Sehän on eronnut jo kesällä!
 
Ken guru
[QUOTE="vieras";27215666]Eiköhän kannattais Martinankin vähän levätä ja tutustua vauvaan ennenkuin alkaa taas muokkailla ulkonäköään:( Mutta jos se on noin tärkeää niin mummohan katsoo vauvaa, isästä varmaan ei siihen oo..[/QUOTE]

Miten joku Martinalle tuntematon voi sanoa mitä Martinan pitäisi tehdä..
 
BlingBling
[QUOTE="viera";27215651]Millonkahan tulee ero sen nykyisen miesystävän kanssa? Pääsevät sitten taistelemaan huoltajuudesta ja Martina saa taas kaipaamaansa julkisuutta lisää. Toivottavasti ei enää tee noita lapsia lisää....[/QUOTE]

Eiks ne ole jo ajat sitten eronneet?? :O
 
"vieras"
No kun ajattelee, että vartalonsa on tavallaan hänen työvälineensä, niin ei mitenkään liioiteltua tuollainen. Itse olen ihan vaan kotiäitinä, mutta silti jokaisen synnytyksen jälkeen olen alkanut heti huolehtimaan ulkonäöstäni, lenkkeily ja muu kuntoilu on alkanut heti kun vaan kävely ja istuminen on onnistunut. Silti vauva on ollut tärkein asia maailmassa sillä hetkellä.
 

Yhteistyössä