Martina AITOLEHEN vauvan syntymä nähdään teeveessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vIERAS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vIERAS

Vieras
Esko Eerikäisen ja Martina Aitolehden esikoisen syntymää seurataan Subin sarjassa.
Kuva: Lehtikuva

Martina Aitolehden vauvan syntymä nähdään tv:ssä
22.06.2009 12:53, päivitetty 22.06. 13:44

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen menivät viime kesänä naimisiin. Maaliskuussa pari julkisti odottavansa lasta, jonka laskettu aika on marraskuussa.

Subilla ensi keväänä nähtävä tosi-tv-sarja Martina & Esko: Vauvakuumetta seuraa julkkisparin vauvan odotusta aina synnytyssaliin asti.

Kahdeksanosaisessa sarjassa nähdään, miten Martina ja Esko kasvavat kesän ja syksyn aikana vanhemmuuteen.

Miten tuleva perheenlisäys vaikuttaa pariskunnan väleihin, osaako Esko hidastaa tahtia ja kuinka Martinan bikinikuvaukset ja tanssikeikat sujuvat pyöristyvän vatsan kanssa?

Entä miten muut ihmiset suhtautuvat raskauteen, kun kyseessä on vauhdikas kohukaunotar, joka on vannonut kävelevänsä odotusajankin korkokengillä?

Ohjelma kuvataan kesän ja syksyn aikana, ja sen tuottaa Moskito Television.
IS

Mitä tää nyt eroaa niistä esim Nelosella tulevista Meille tuli vauva ohjelmista????? Tai Kätilöt? Tai Sairaala????

Synnyttäähän ne naiset siinäkin niin et näkyy ja niiden elämää seurataan raskausaikana?

Mä en edelleen tajua miksi tämä nyt on niiiiiiin kamala juttu. Kaikki osapuolet lienevät tyytyväisiä ja katsojiakin riittäänee, että antaa palaa vaan.

Ja tosissaan, on kaiken maailman sairaalat, kätilöt yms ohjelmat, ne ovat tillunlillunkivoja, mutta kun onkin Aitolöehti, ni HIRVEEEETTTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ????

Ihan ok juttu, MUT kaikki ei välttämättä mene niin helposti kun martina suunnittelee. Iiks jos tuleekin vaikka raskausarpia ja turvotusta 20kg. Jos lopussa iskeekin raskausmyrkytys tai päädytäänkin hätäsektioon. Ei saa suunnittella asioita liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Oujee. No, jotenkin tää ei yllättänyt ollenkaan :D

Jos Tukiainen joskus saa vauvan, niin sen emätinultratkin varmaan näytetään suorana lähetyksenä nettiteeveessä.

No ihan varmasti. :laugh:

Täytyy kyllä sanoa, että aika rohkeaa... avata synnytyssalin ovet omaan synnytykseen koko kansan nähtäville.

Ja vieläpä kun kyseessä on suomen turhin julkkis... :D

Ai :o Minä en jaksa käsittää ( tosin ei minun tarvitsekaan) miksi joku haluaisi elämänsä televisioon toisten seurattavaksi. Ja yhtä vähän käsitän sitä, miksi ihmiset haluaisivat seurata televisiosta jonkun kohukaunottaren??? elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Oujee. No, jotenkin tää ei yllättänyt ollenkaan :D

Jos Tukiainen joskus saa vauvan, niin sen emätinultratkin varmaan näytetään suorana lähetyksenä nettiteeveessä.

Miksi mää avasin tän. Miksi. Miksi. Miksi. :x :x :x :x

Itse en tuomitse vaikka he elämänsä esiin tuovatkin...mutta, mitä jos kaikki ei menekään niinkuin on suunnitellut tai kuvitellut.
20kg lisää läskiä, vuodelepo suurimman osan raskautta, ultrassa tai vasta salissa havaittu poikkeama. Eihän elämästä koskaan tiedä mutta kaikkea voi tapahtua ja kaikkea ei aina saa leikattua pois.

Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
kuinkahan mones alotus oli tälle päivälle samasta asiasta

Mulle ainakin eka.
Mutta, mitenkä yllättävää, väkisin ne koittaa kaikella päästä julkisuuteen.. :whistle:

Niin tai siis pysyä siellä :whistle:

Jos tulot tulevat pääosin julkisuudessa esiintymisestä tai sen kautta, niin eikö tuo ole ihan luonnollista? Tyhmä kai pitäisi olla jos ei omaa uraansa ja perheen toimeentuloa turvaisi.

Yhteistyössä