Martina Aitolehden väärin kirjoitettu tatuointi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tätähän kummasteltiin ja naureskeltiin jo silloon, kun Martina otti tuon tatskan. Peitti sen sitte todella nätisti. :whistle: No myllyltä se kyllä taitaa vähän näyttää niitten mustien härpäkkäitten takia. :D

Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:
onko tosta korjatusta versiosta kuvalinkkiä

http://www.seiska.fi/julkkiskuvat/_a69543/martina+aitolehti++playboykuvat+osa+1/

Ainakin kuvassa missä rinnat ovat suoraan edestä kuvattuna niin näkyy kun klikkaa kuvaan.

Peite on olevinaan surunauha.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

http://www.seiska.fi/julkkiskuvat/_a69543/martina+aitolehti++playboykuvat+osa+1/

Ainakin kuvassa missä rinnat ovat suoraan edestä kuvattuna niin näkyy kun klikkaa kuvaan.

Onko sen tissit...liian alhaalla? :o

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

aattelin samaa :D mut ei ollu, ihan kohdillaan. Ihan hyvin toteutettu korjaus, tuossa mahdollisuudet suht rajalliset. Ex aikoinaan tatskasi mun nimen käteensä, itse, aivan karmea raapustus johon päälle tehtiin tosi makee korjaus.

Näyttää olevan. Luulin että Martinalla olisi upeampi vartalo. Rinnat ovat epäonnistuneen leikkauksen tulosta ja en ole kateellinen vanhapiika =)
Kyllä silikonitkin voidaan saada kauniistu laitettua.

En minäkään osaa piirtää pätkän vertaa, mutta olen silti ylpeä itse tekemästäni tatuoinnista vasemmassa käsivarressani.

Åboriginaali voi arvata, missä yhteydessä olen sen tehnyt.

Kiinnitin huomiota samaan, ihan kuin olisivat liian kaukana toisistaan ja tosiaan liian alhaalla. Jos menisin tissileikkaukseen ja tulos olisi tuo... :snotty: :$

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
En minäkään osaa piirtää pätkän vertaa, mutta olen silti ylpeä itse tekemästäni tatuoinnista vasemmassa käsivarressani.

Åboriginaali voi arvata, missä yhteydessä olen sen tehnyt.

Emmä tiiä...säteilyvamma? :D

Ei aivan. Tein sen sädehoidon harjoittelussa eli käsivarttani koristaa pistemäinen tatuointi. Sitä ei näe, ellei osaa etsiä.

Mulla on 3 oikiaa tatuointia. Sitten on yksi tuossa rintalastan kohdalla jota en osaa pitää oikiana tatuointina. Se on sädehoidon yhteyden laitettu merkki siitä hoitoalueen keskikohdasta, musta pieni piste. Näkyy jos mulla tarpeeksi avonaanen paita, mutta en tiä kiinnittääkö kukaan siihen huomiota.

Niitä on tullut tatuoitua. Tavallisesti miekkalisäkkeen kohdalle, koska sen saa helposti tunnusteltua. Hoitoalueen keskikohta se harvemmin on, vaan sitäkin useammin potilaan keskilinjan kohdalla. Alempana tai ylempänä voi olla toinen piste merkkinä hoitotasosta.

Sädehoidon asettelussa aloitetaan tavallisesti potilaan keskilinjasta, joka laitetaan keskelle pöytää. Sivupisteillä katsotaan, että potilas makaa suorassa. Sitten suoritetaan tarvittavat siirrot pään tai jalkojen suuntaan tai sivusuuntaan.

Niitä on tullut tatuoitua. Tavallisesti miekkalisäkkeen kohdalle, koska sen saa helposti tunnusteltua. Hoitoalueen keskikohta se harvemmin on, vaan sitäkin useammin potilaan keskilinjan kohdalla. Alempana tai ylempänä voi olla toinen piste merkkinä hoitotasosta.

No mä muistaasin, että hoitoalueen keskikohta. Siis niin mä muistan, mutta voin olla väärässä. Laittoovat mustalla tussilla läntin ja rusauttivat neulalla siihen kohtaan. Ja siinä se on pysyvästi. :snotty:

Se sädehoidon valmistelu oli kamalaa. Siis se kun piti maata paikoollaan ja otettiin naamasta se muotti "maskiin" että pysyy sitten paikoollaan oikias kohdas hoitojen ajan. Muutenkin mä inhosin sitä sädehoitoa. Se niskatuki painoi niin kipiästi niskaan. Siinä muotin ottamisessa meinasin saada jonkunlaasen paniikkikohtauksen, mutta sain onneksi rauhootettua itteni ajattelemalla jotakin muuta.

Sori aihe lipsuu. :ashamed: :ashamed:

Maski tehdään tavallisesti vain pään ja kaulan alueen sädehoitoa varten, kun on todella tärkeää, että pää varmasti saadaan oikeaan hoitoasentoon ja pysymään siinä. Maskiin piirretään teippiin laserlinjoja ja kehoon tatuoidaan piste, jotta muukin kroppa saataisiin samaan linjaan. Jossain ylämanttelihoidossa, jossa hoidetaan lymfooman vuoksi ylävartalon imusolmukkeita, saatettaisiin maski tehdä, muttei ihan välttämättä. Ydinjatkeen ja suun suojaamista se ainakin helpottaisi.

Maski tehdään tavallisesti vain pään ja kaulan alueen sädehoitoa varten, kun on todella tärkeää, että pää varmasti saadaan oikeaan hoitoasentoon ja pysymään siinä. Maskiin piirretään teippiin laserlinjoja ja kehoon tatuoidaan piste, jotta muukin kroppa saataisiin samaan linjaan. Jossain ylämanttelihoidossa, jossa hoidetaan lymfooman vuoksi ylävartalon imusolmukkeita, saatettaisiin maski tehdä, muttei ihan välttämättä. Ydinjatkeen ja suun suojaamista se ainakin helpottaisi.

Mulla on ollut Hodgkinin tauti kaulalla ja keuhkojen välikarsinassa.

Toisella kerralla oli vain siellä keuhkojen välikarsinassa ja sanottiin, että siihen on annettu sädehoitoa sen mitä voi antaa. Että enempää ei anneta. Sädehoidon takia mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta.

Me nyt lipsutaan aivan täysin aiheesta. :D

Yhteistyössä