P Pessi Aktiivinen jäsen 12.06.2007 18 535 1 36 11.02.2009 #1 Onko tumpelo-leipurille miten haastavaa kaulita se ja laittaa kääretorttukakun päälle? Sellaisen madon meinasin tehdä.
Onko tumpelo-leipurille miten haastavaa kaulita se ja laittaa kääretorttukakun päälle? Sellaisen madon meinasin tehdä.
Aamuäree Aktiivinen jäsen 10.04.2007 48 562 16 38 Etelä-Pohjanmaa 11.02.2009 #2 Kauli kelmun välissä ja käytä 'jauhoina' tomusokeria. Voit ensin pehmittää käsissä ennenkuin alat kaulita.
Kauli kelmun välissä ja käytä 'jauhoina' tomusokeria. Voit ensin pehmittää käsissä ennenkuin alat kaulita.
T TULKINNANVARAINEN Aktiivinen jäsen 17.10.2008 12 600 4 36 11.02.2009 #5 ihan vaan kaulit tomusokeria avuksi käyttäen vaikka leivinpaperin päällä jonka avulla sen sitten siirrät haluamaasi paikkaan.
ihan vaan kaulit tomusokeria avuksi käyttäen vaikka leivinpaperin päällä jonka avulla sen sitten siirrät haluamaasi paikkaan.