*Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

:heart: :heart: Onnittelut Vattihatulle ja Piipariselle!!! :heart: :heart:

No niin, kaupungilla meni päivä oikein pidemmän kaavan mukaan. Ja tässä illansuussa otettiin miehen kanssa vielä viimeinenkin ässä käyttöön. Eli sain kuin sainkin itseni viritettyä oikeisiin fiiliksiin. Olihan se kieltämättä melko humoristinen kokemus! :D ;) Siis ihan oikeasti ihan mukavaa viihdykettä torstai-iltaan! =) Joten nyt sitten tarkkaillaan, auttoiko asiaan... Jo monen päivän ajan on tuo masu vetänyt pinkeeksi tosi hyvällä tahdilla, joten varovaisen toiveikas yritän olla... ;)
 
:flower: Onnea piiparinen!!! :flower:

DoDii, on DjMussukka päässy asiaan ;)
LilliM kokeile sinäki nyt :D

Nii ja gabrielle84 mulla kanssa ihan hurjat himot ollu koko raskausajan!!

Nyt myö lähetään saunaan, jos se ny vielä vauhdittais!! Ihmettelin kun tuo ukko niin passaa ja lämmittelee saunaa ym. sitten hokasin että tietty haluaa kans vauvan ulos nyt, niin olen sitte viikonlopun sairaalassa, niin saavat täällä rauhassa viettää varpajaisia :LOL:

Huomenna olis viikkoja kasassa tasan 41 :eek:
 
Punkkari: Ässä otetaan käyttöön kunhan pojat tuosta nukahtavat :D Kaikilla tuntuu torstai olevan toivoa täynnä :LOL: Meilläkin ukko kyseli eilen,että jos esim.tänään meen laitokselle niin koskas kotiudun...tajusin heti,että murehti varpajaisiansa...että jos oonki jo lauantaina kotona :whistle: Miehet on niin läpinäkyviä :LOL:

Se mun kaverikin sitten meni ja synnytti :headwall: No,ei tietty olen ilonen sen puolesta,mutta kun meidän piti olla samaan aikaan synnärillä :headwall: Mutta sillä olikin niin nopeeta toimintaa,että ei taida meikäläinen nyt perässä pysyä. Noh,hyvää kannattaa odottaa ;)

Mutta huomiseen :wave:

LilliM
 
Joo, täälläkin miehellä vain varpajaiset mielessä :headwall: Alkossakin piti käydä tänään, minä vaan halusin sieltä äkkiä pois kun tuntu et ihmiset paheksuen kattoo, ehkä kuvittelin vaan B)

Täällä on ihan hillitön iltajumppa meneillään, vatsa vaan pomppii puolelta toiselle, tosi hassua. Välillä kyllä potkii ilkeästi tonne rakkoon, argh.. Kyllä tätä tulee varmaan ikäväkin mutta on se paljon mukavampaa kun pian näkeekin sen jumppaajan :heart: Muutakin kuin masun läpi :D

Pian voidaan sanoa hyvästit marrastähdille ja tervetuloa joulutontuille elleivät meinaa huomiseen mennessä tulla :xmas:

On kyllä jotenkin epätodellinen olo kun ajattelee että tosiaan, hetkellä millä hyvänsä se saattaa alkaa!! Hih.
 
Tasan 41 viikkoa nyt sitten kasassa! Prkl. :| Ei ollut eilisillan petitouhuistakaan ilmeisesti juurikaan apua. No eipähän voi sanoa, ettei ole yritetty! :D Tämä muksu ei kyllä marraskuun puolella taida syntyä... Vaikka eihän tuolla väliä ole; syntyy kun syntyy. :heart: Odottavan aika on vaan niiiiiiin pitkä... Jos käynnistykseen tässä päädytään, laskeskelin, että voi se syntymä vielä mennä lähemmäs joulukuun puoltaväliä! :eek: Jos eivät siis ota ensiviikolla viikonlopuksi käynnistettäväksi. Tietääkö kukaan ottavatko niin? :whistle: Kun ei ole sinänsä tietoa noista sairaalakäytännöistä...

Meillä ei noihin varpajaisiin juurikaan ole viittailtu. Vielä! Ainut on, että 5. pvä miehellä on firman pikkujoulut ja kai se oli vähän sen varaan laskeskellut, että samalla varpajaisia olisi ainakin jotenkin päässyt viettämään... Mutta edessähän ne on, saapas nähdä kuinka hurjat niistä tulee... :whistle:

Kai sitä pitää kahvia mennä keittelemään, kun ei tuo unikaan enää silmään tule...

mussu & pulla 41+0
 
Meillä sitten ässät jäi |O Sanoisinko,että tuli pieni typerä "konflikti" tuossa illalla tai siis ukko heittäyty typeräksi :headwall: Mutta eipä se ässä olisi mitään kuitenkaan auttanutkaan...

Täällä näyttää vahvasti myös siltä,että joulukuun puolelle mennään :eek: Enpä olisi kyllä uskonut! Mutta näin vain taitaapi käydä. Sinänsä ihmetyttää,että mihin ihmeeseen mun kaikki vähäisetkin vaivat ovat hävinneet?? Kahtena iltana oon rampannut kaupassa ja eilenkin kannoin raskaita ruokakasseja ja ei tunnu niin missään :kieh: |O Muuta "vaivaa" mulla ei siis ole kuin,että maha on aina tiellä ja olo on erittäin...ööööö...paksu :LOL: Siinäpä ne sitten onkin.

Taidanpa mennä aamupalalle kun poitsukin tuosta lähti kouluun =)

LilliM+Kaapo 40+2
 
Perfekta Tee vaan uus jos viitsit, kiitti :)

DjMussukka Tosta käynnistämisestä... meillä niin että kävin neuvolassa tänään, sain ajan sairaalaan yliaikakontrolliin (vai mikä se nyt olikaan?) ens maanantaiksi, on siis kymmenen päivää yli silloin. Terkka sanoi että ne siellä kattoo onko paikat auennu vai ei, jos ei, ja jos istukka toimii, niin käynnistää todennäkösesti vasta perjantaina.

Ajattelinkin että ei viitsi hurjasti sitä maanantaita intoilla ja mainostaa suvulle, jos sieltä sairaalasta tullaankin vielä ukon kanssa kahestaan kotiin niin ärsyttää sitten ku puhelimet pirisee, että JOKOJOKO??? :headwall: :whistle:
Mutta siistiä kun miettii että VIIMEISTÄÄN viikon päästä oon sairaalassa käynnistyksessä B) Tietty olis ihanampaa että tää kaveri lähtis ite tulemaan, vaikka HETI :)

punkkari 41+0 :eek:

(Ainii, sitä piti vielä ihmetellä, että en ymmärrä, miksi niin mainostetaan että pitäs saunoa, että synnytys käynnistyis?? Mulla on siivous ja seksi aiheuttanu supistuksia, sauna ei! Vaan tekee hyvän olon, ja alkaa väsyttää, viime yönkin nukuin tosi hyvin kun oltiin saunottu!! Kivahan se on että saa nukkua, mutta kun ihan päinvastaista sillä yritettiin :whistle: )
 
Perfektalle kiitos, jos pinkan viitsit tehdä. :) Toivotaan ettei siitä tule enää kovinkaan pitkä! ;)

Punkkari: Ok, eli meilläkin saattaa siis viikon päästä olla sairaalaviikonloppu tiedossa. :whistle: Mulla on vielä tulevana maanantaina viimeinen neuvolakäynti mahan kera. Viime käynnillä sanoivat, että maanantaina voin soittaa ajan myös yliaikaiskontrolliin, joka on kuulemma sitten ensi keskiviikkona. Muistelin tässä Nitan jutuista (vai oliko jonkun muun?), että normaalisti aikaisintaan Kätilöopistolla käynnistelevät 42+1 ja viimeistään muutama päivä sen päälle. Varmaan suht samalla tavalla tuo Naistenklinikkakin toimii? :whistle: No kunpa nyt lähtisi syntymään jo ennen ensiviikon loppua! :headwall:

Tämän päivän olen vaan lukenut kirjoja. Taidan jatkaa samalla linjalla. :wave:
 
Szeretille onnittelut pienestä miehestä!!! :flower: :heart:
Ja juu, onhan meitä kärvistelijöitä vielä muutama jäljellä... :whistle:

Hiljasta meillä täällä on... Mullakaan kyllä mitään kertomisen arvoista ole... Masu kyllä vetelee pinkeeksi ja eilisellä kauppareissulla tökittiin taas sukkapuikoilla tuonne alapäähän, mutta ei. Sen kummempaa ei. :/ Kävinpähän tämän nyt teille kertomassa. Eli: ei edelleenkään synnyttämässä tämä ole!

mussu & pulla 41+1
 
Minä olen tällä palstalla aina välillä käynyt taustailemassa ja jotain juttuja aina silloin tällöin kirjoitellutkin. En tiedä muistaako kukaan, mutta ajattelin tulla myös tänne kertomaan kuulumiset...eli


Meille syntyi maanantaina 26.11 klo 08.54 pieni tummatukkainen prinsessa,rv 39+3. 49cm ja 3410g elämäniloa ja suloisuutta.

Synnytys oli nopea ja raju. olin jo viikkoa aikaisemmin (38vko:lla) auki 3 cm. Maanantai-aamuna klo 5 heräsin napakkaan supistukseen. Sitten olikin kauhea vessahätä ja tyhjensinkin oikein kunnolla itseni...ja ennen kuin vessasta pois selvisin tulikin jo toinen napakka supistus. Supistuksia alkoikin tulla säännöllisesti heti muutaman minuutin välein. Melkein tunnin ajan siinä niitä itsekseni seurailin ja sitten herättelin miestäni, että josko lähdettäisi synnyttelemään. Mies sitten hakikin nopeasti äitini muksuvahdiksi ja pikkuhiljaa ajeltiin sairaalaan päin, joka on 60 km päässä. Sairaalassa minut kellistettiinkin jo nopeasti tutkimuspöydälle, koska supistukset oli jo tosi kipeitä ja tuli 4min. välein. Kohdunsuu olikin jo 7 cm auki, joten minut kiidätettiin suoraan saliin. Mitään valmisteluja ei keretty tekemään. Siinä vaiheessa jo pyytelinkin spinaalia, koska aikaisemmissa kahdessa synnytyksessä en ole mitään puudutteita saanut. Lääkäri tulikin melko nopeasti paikalle, mutta totesi että olin jo lähes täysin auki. Puudutusta ei saanut enää laitettua, joten puhkaisi vain kalvot ja pian tämän jälkeen 4 minuutin ponnistuksen jälkeen olikin tyttövauva maailmassa!! Jälkeenpäin tuntui kuin tornado olisi pyyhkäissyt ohi. Synnytyssalissa kerettiin olla vain reilu tunti kun homma olikin jo valmis. Eli kaikki meni siis todella hyvin. Ja nyt ollaan jo kotosalla pienen nyytin kanssa!
 

Yhteistyössä