Hienoja kakkuja oli kyllä KATJUZA:lla =)
Mäkin tuota kestovaippailua oon miettiny ja miehen äiti on sitä mieltä että se ois kannattavaa esim juuri ympäristöä säästävää yms mutta en kyllä ainakaan nyt heti meinaa alkaa siihen tämän esikoisen kanssa kun eka pitää opetella ihan kertisvaippojakin käyttämään
mutta voihan olla että jossain vaiheessa..
Joku noita matrifolineja söi myös? Mulla on kanssa vatsa ihan hyvin kestänyt niitä tai ei ainakaan oo mitään erityisempiä oireita tullu..
Ai juu MIIKU: ihana kuulla että ootte saanu asiat selvitettyä! :hug:
Tuosta vauvan kääntymisestä.. mulla ei oo siitä mitään hajua mutta en oo jotenkin ajatellut että "Vielä" kääntyisi näillä viikoilla mutta jotenkin ruvennut miettimään että herranjesta eihän tässä enäään ikuisuutta enään vauvan tuloo aikaan ole :ashamed:
jotenkin aika tuntuu menevän tosiaan vauhdilla! Mä oon joitain vaatteita saanu pestyä mutta ens viikolla kun muutetaan niin sitten ne saa jo paikalleen ja voi alkaa miettiä mihkä sen pinniksen sijottaa jne..
MIELITEOISTA; uskokaa tai älkää mutta mulla on alkanut tekemään mieli kahvia!!
ennen join tosi harvoin mutta nyt saattaa mennä pari kuppia aamulla ihan kepeesti.. eikä ees närästä yhtään! ja toinen on banaani mitä on alkanu tekee mieli.. tosin se alkaa närästämään :|
(.) ens viikolla sitten se sokerirasitus ja lääkäri missä kuulee ne tulokset.. aika täynnä oleva viikko kun muuttokin siinä samassa. mutta ei haittaa yhtään, musta on ihana päästä sinne asumaan
YHtään ei vaan nappais se rasitus vaikka tiiän että hyvää tarkottaakin siis niin että jos esim vauvasta tulee "liian iso" tjn mutta oon kuiteki koittanu kaikki sokerit yms karsii ruokavaliosta jo aikaa sitten !
saas nähä mitä sitte selvii..
ehkä taas mökkeilee tällä viikolla.. mutta nyt vois painuu nukkumaan :wave:
Ai niin; Vuotaakos kellään nuo rinnat? Mulla on taas alkanut vuotamaan, oli joku aika ettei tullut mutta nyt on pakko pitää suojuksia päivällä ja yölläkin rintsikoita tai muuten on paita ihan märkä :ashamed: inhottavaa että saas nähä minkälainen lehmä oon ku vauvaa pitää alkaa imettämään