*MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

Täällä kanssa murusia sillon aikanaan laitettiin,en muista tarkkaan että laitettiinko niitä 2 vai 3.Sitten se tosiaan lähti menemään vauhdilla,jossain vaiheessa avautuminen hidastui ja sain vielä tipankin apuriksi.
Eli jos ei tässä mitään tapahdu niin käynnistykseen sitten mennään 3pvä,taisin tänne kirjottaa 4pvä.En lähtenyt tarkistelemaan kirjotuksia.No mutta kyllä mä käynnistyksen kestän,kunhan tulee ulos :LOL:
Eikä kai koskaan ole kahta samanlaista synnytystä?

Harkkareita on vaan tullut eilisenkin edestä ja kävellessä tuntuu että joku työntää kohta suurinpiirtein keskisormen ulos haaroista :LOL: Eli mikäs tässä on ollessa..ai ai..mammalomalla ja kaikkea.
Noh,taidan mennä vielä hetkeks puuhaamaan ja sitten ulos syömään hyvän ystävän kanssa.Mies sopi että yks tuttava pariskunta tulee illalla kylään,no onneks paikat on siivoiltu ja otin äsken kasan pullaa sulamaan..mä en pidä syömingin kanssa kiirusta.Laitoin tarjoomiset valmiiksi isännälle ;)
Nää lopun ajan hemmottelut on meille mammoille ihan sallittua puuhaa!!
Nii ja mitä siihen että olis syömättä ja sitten kaveri syntyis,APUA.EI onnistuis!!Ehkä sitten jos vois nukkua vaikka 12tunnin yöunet..niin siinä tulis jos pitkä aika ilman sapuskaa..mutta kun ne unet on sen 5tuntia :ashamed:

Viikonloppuja!
 
Täällä myös edelleen :wave:

Neuvolassa käyty vikaa kertaa yhtenä kappaleena, eikä siellä mitään ihmeitä ollukaan.
Sf-mitta pienentynyt sentillä (nyt siis 36cm), käsituntumallakin reilut neljäkiloa vaavia tulossa, yllärinä sitten kuinka paljon ylitte :D

Yöllä ei suoranaisia suppareita tullut, kolotusta alavatsalla aika lailla kuitenkin. Saattaahan tuo tietenkin olla, etten niitä edes tunnistaisi supistuksiksi :LOL: (toiveajattelua :whistle: ).
Aamulla tuli sitten kunnolla limatulppaakin (sitä verensekaista), joten toivottavasti tuo nyt jotain ennustaisi...

Maanantaina ois sitten soittelut äippäpolille, jos ei viikonloppuna päästä sinne hommiin asti. Keskiviikkona ois yliaikaiskontrolli ja käynnistys sitten pitäisi olla ens viikon aikana.
Kai se on vaan kahteltava päivä kerrallansa, ei tää tästä ahistumalla etene :D :D
 
Metalheart, eiks se juuri Samirillakin tosta verensekasesta limatulpasta ollu menoa?! d:Db

mie se vaan täällä kotona oon, ja tuun olemaan. ei oo toivoakaan et pääsis hommiin!!
*M* tai no.. supistelee edelleen mut niiku tässä kuukauden mittaan oon voinu todeta, niin ei niist oo mihikää:D ei ees voimistumaan:D
 
Todellakin toivon, että pääsen viikonlopun viettoon seuraksesi Naikkarille, Tietämätön =)
Täytyy koettaa illasta vielä sitä miellyttävimpää S-kikkaa, josko se viimeistään valmistaisi paikat tosi toimia varten :LOL:
Toivotaan, että pääsisi jatkamaan tuota Samirin viitoittamaa tietä...

Minä voisin manhis mieluusti käyttää tiedotuspalveluasi, mies kun tulee synnärille mukaan eikä pääse tänne ilouutistamme kertomaan. Toivonmukaan päästäisiin myös perhehuoneeseen, sitä kun ei etukäteen tiedä....

Nyt koiran kanssa lenkille sillä aikaa, kun ruoka uunissa...

Metalheart 41+0 :) :heart:
 
Hui, te ootte taas kirjoittanut paljon vrk:n aikana :eek:

Eilen illalla, kun poistuin koneelta niin mies soitti ja ilmoitti, että silmäkulma oli auennut pelissä ja ilmoitti menevänsä tikattavaksi terveyskeskukseen. Onneksi tartti laittaa vain yksi tikki, mutta aika kivan näköinen silmä hänellä on jo. Varmaan pistävät hänet puhaltamaan alkometriin jos synnytys alkaisi tänä viikonloppuna. Ihan niin kuin olisi turpiinsa saanut :kieh: :ashamed:
Tänään piti olla neuvola ysiltä, mutta neuvolatäti soitti kasilta ja siirsi tapaamisen maanantaille. Periaatteessa ihan ok juttu, mutta harmitti olla hereillä niin aikaisin aamulla ihan turhan takia. Oli nimittäin erittäin makeat yöunet viime yönä. Pari harkkarisupistusta oli tänään, mutta muuten tosi hiljanen päivä. Kohta pitäisi raahautua mun vanhempien luo, plääh! Huomenna olisi edessä kiva päivä, kun lähdetään Fiskarsin ruukin alueelle. Siellä alkaa joulumarkkinat. Ollaan käyty siellä jo kolme aikaisempana vuotena ja jotenkin siellä on ihanan joulunen fiilis, vaikka lunta ei olisikaan. Tulee varmasti ostettu taas vuoden tarpeet Desico:n kynttilöitä, kun niiden tehtaanmyymälä on siellä. Sen jälkeen meinattiin mennä syömään jonnekin kivaan ravintolaan miehen syntymäpäivän kunniaksi. :heart:
Sorry, et tällä kertaa oli näin omanapaista höpinää, mutta yritän huomen illalla tulla taas koneelle ja kommentoida muiden juttuja. Paljon jaksuja ja haleja odottaville, ihanille ja hemaisiville marrasmammoille! :hug:
 
Meille syntyi tyttö 26.11 klo 2.02 paino 3670g pituus 50cm eilen illalla kotiuduttiin. klo23.30 meni lapsivedet kotona ja sit kaikki tapahtuki niin vauhdilla etten kerennyt saada mitään kivunlievitystä :kieh:
pimu antaa odottaa ensin monta päivää yli ja sit vaan kiusaa suppareilla ja sit ei muka kerkeä odottaa... :eek: :LOL:
mut kaikki oli sen arvoista vaikka tuskaa oli, mut eipähän ollu montaa tuntia :heart:
 
Onnittelut Äippä-80 prinsessan johdosta :heart:
Sinulla oli todella pikainen käynti synnärillä :eek:

Mä muuten näin viime yönä sellaista unta, että oltiin viimeisessä ultratarkastuksessa ennen vaavin synnytyksen käynnistystä. Siinä oli sitten samaan aikaan tutkimuksissa joku toinen nainen. Lääkäri meni sitten sekaisin siitä, että kumpi meistä oli se, joka ei halunnut etukäteen tietää sukupuolta ja meille hän sitten tokaisi kohdallani, että nyt voidaan sitten vihdoin saattaa maailmaan tämä pieni prinsessa täältä :)
Liekö tuo joku enne tulevasta.....
 
Äippä-80 onnea :flower:

Okei en tikittele teille enää :LOL:

tietämätön onnea huomiselle. Toivottavasti kaikki menee nopeesti (mutta ei liian ).

Metalheart76 toivottavasti toi on sulle nyt se merkki lähdöstä =)

Supistuksia kaikille. Ku aamulla tuun kurkkaa tänne pinoo ni toivottavasti tääl on ihan hiljasta ja ootte kaikki rynniny laitoksille :wave:
 
Äippä-80 onnittelut täältäkin!! :flower: :flower:

Hei onkos muut mammat kuulleet tämmöstä??
Yks tuttava joka odottaa nyt 4 lasta kävi kylässä ja juttelin sille kun välillä tuntuu että kaveri kaivaa haaroissa hirveesti ja mua oikein sattuu.Niin kertoi että hänelle oli 3 lasta odottaessa sanottu että lapsi etsii sillon sitä oikeaa paikkaa ja yrittää tulla alemmas,kuulema pitäis esim. tv:tä katsella istumalla penkin tai sohvan reunalla ja mielellään nojailla sitten vaikka pöytään,olla ennemmin etukenossa hieman kun istuu.Se olis paras asento,vielä kun haarat olis levällään niin paikat olis paremmin tarjolla kaverille siellä.

mutta mutta,mä en tänään tuota asentoa enää testaile..painun peiton alle kirjan pariin.
suppareita ja lisää vauvoja tänä viikonloppuna!!kiitos :)
 
Pikainen kommentti täältä rauhallisesta koti-illasta; supistuksia! on tullut, ja tällä kertaa --TADAA! ihan kipuisia versioita!:D Hirmu epäsäännöllisiä vielä, joten epäilisin että aamulla olen kuitenki edellee paikalla:D mut jos pääsen lähtee niin Pamppis kyl tulee kertoo, ellei sitten itse tuu mukaan:D
 
Tietämätön!! Onnea kovasti huomiselle, älä turhaan jännitä!! :heart: hyvin kaikki menee, vaikka menisikin pidemmän kaavan mukaan, niin lopussa kiitos seisoo!:) ja aika kultaa muistot..vaikka tekeekin kipeetä, niin ei niitä pahalla muistele enää myöhemmin:)
 
Tietämättömälle onnea huomiseen käynnistykseen. Välillä täällä käyny kattoon miten sulla menee. Ja toivon että kaikki menee hyvin. :flower: Kyllä sä osaat sitä pientä hoitaa kunhan toinen syntyy. Kummasti kaikki tulee luonnostaan. Mullakin oli keskimmäisen kans että apua miten osaan hoitaa kun väliä edelliseen oli melkein 10 vuotta. Mutta kaikki menee hyvin usko pois. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamina:
Pikainen kommentti täältä rauhallisesta koti-illasta; supistuksia! on tullut, ja tällä kertaa --TADAA! ihan kipuisia versioita!:D Hirmu epäsäännöllisiä vielä, joten epäilisin että aamulla olen kuitenki edellee paikalla:D mut jos pääsen lähtee niin Pamppis kyl tulee kertoo, ellei sitten itse tuu mukaan:D
Jep, jep, minä toimin täällä raportaattorina! :D En oo lähös mihinkään! Nyt ei kerkee, huomiseks on sen verran hommaa.. Just sain piparitaikinan tehtyy ja imelletyn perunalaatikon laitoin alulle ja sain keittiön siivottua. Monen tunnin häsäämisestä ei mitään muuta tulosta ku selkä kipee!

Ja huomisaamuna on tosiaan paistettava ne piparit, tai toi mein pikkuneiti loukkaantuu verisesti! :whistle: Niin monta päivää olen jo sille luvannut että jotain leivotaan.. Noh, huomenna teen sitten valmiiks piparkakkutalon osatkin. Täytyy vielä joku päivä kasailla se.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Muua:
Tuun mäki muuttohässäkän keskeltä ilmottautumaan. Ollaan sen verta toimittu tänään et kyllä on selkä aivan jaskana...No mut nyt saunomaan ja sit vil kolmatta ässää.....
Huh, ei käy kyllä kateeks muuttopuuhat näillä masuin! Ahkera oot!

Ja tsemppiä loppumuuttoon! =)

 
Ei oikein enää säteile tähän aikaan, Äipälle piti laittaa onnittelut!!! :flower: :flower: :flower:

Teillä ei tosiaan pitkä sairaalakeikka ollut!

Toivoisin itekin mahd. pian kotiin koitoksen jälkeen päästäväni, mutta täällä taidetaan pitää aina se kolme vuorokautta oli sitten synnyttänyt kuinka monta kertaa tahansa. Paitsi joskus ihan ruuhka-ruuhka-aikoina useempikertalaiset taidetaan laskea kahden vuorokauden jälkeen, mutta silloinkin vissiin joutuu seuraavana päivänä palata (vauvan) lääkärintarkastukseen.
 
LÖLLYKKÄ-ja muutkin kiitos tsempeistä :flower: mitens sulla löllykkä lähteny vaavi arki käyntiin??e oo vissiin tuolla vauva puolella viel ollu "meiän"pinossa vai onko menny multa ohi?

noh nyt pakko lähtee suihkuun ja makoilee miehen viereen ja haaveilemaan :saint: tuun huutaa heipat viel aamulla=)

kauniita unia kaikille :saint:

tietämätön ja muru rv 42+1
 
Upeeta Mamina toivotaan, että ne kestävät vihdoin loppuun asti :)

Täällä on ollut aika rauhallinen päivä, välillä alavattalla ollu kiristystä pienen kipuilun kera, ei sen kummempaa...Ihanista vaivoista (joita on myös tosi kiva kertoilla :ashamed: ), niin on tulleet tänään kamalat ilmavaivat :|

Toivotaan, että yöllä jotain edistystä täälläkin tapahtuisi, en kuitenkaan laske kamalasti sen varaan. Kaikille jakautumattomille mammoille kovia suppareita!!

Tietämättömälle tsemppiä huomiselle, tuskin ainakaan aamusta oon Naikkarilla seuranasi =)
 

Yhteistyössä