+++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

Täällähän on monella jännät ajat menossa, kivaa ;) Toivotaan et plussia paukahtas! :) Mukava seurailla muiden tilanne, kun itellä kierto vasta aluillaan, eikä mitänn mielenkiintossa tiedossa pitkään aikaan... Kumpa vaan pääsisin nyt kiinni taas pinon tapahtumiin pitkän tauon jälkeen, no kai tää ajan kanssa taas tutuks tulee.. :)

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Ella-83 Toivottavasti se plussakin meille vielä suodaan!! :hug: No mulla on ikää 10 v enemmän kuin sinulla ja siksikin on tuskakarpalot ottalla kun ei plussaa kuulu :headwall:

Ja mulla on kauheet paineet tähän kiertoon kun miehen mielestä just tämä kierto olis ollut sopiva mut seuraavat kierrot ei hänen harrastuksensa takia muka käy. Oon kyllä jo painottanut että yhtään en rupea lykkäämään tätä juttua...
 
Onnea bambina ja Laura-vm86 plussista :flower:

Icefairy toivon kovasti sitä plussaa sinulle, sitten ku testaat :heart:

Kiitokset vielä onnitteluista! Mä jätän nyt palstailun ja kohdistan kaiken energiani perheeseeni ja masuasukkiin. Hyvää jatkoa teille kaikille ja plussatuulia puhaltelen++++++ :whistle:

Päpsy ja pikkunöösi rv4
 
Lauantai iltaa kaikille! :) juuri kotiuduin reissulta, siskolta leikattiin hyvänlaatuinen kasvain ja jouduttiin valitettavasti poistamaan toinen munasarjakin :/ sinne se jäi vielä sairaalaan toipilaana, mutta oli pakko tulla jo takasin hoitamaan omia asioita.. :( Voin taas päivotellä huomisesta alkaen. JKVY :hug: kiitos ja kumarrus päivityksestä, haluaisitko toimia tai joku muu varapäivittäjänä vk48 ti-la? kun lähdetään matkalle miehen kanssa? se ei innostunut ajatuksesta, että raahaan kannettavan ja kaikki koulujutut matkalle mukaan :kieh: :LOL: :saint:

Täällä jännailen teidän kaikkien puolesta, itellä ovis päivät rupiaa vasta lähestymään, mutta taitaa nyt tässä kierrossa jäädä stressaaminen eihan muualle, kun paljon kaikkea huolehdittavaa nyt :) Parempi mieli kuitenkin nyt, kun leikkaus on ohi ja kaikki kunnossa :heart:
 
Thotiin, on koko päivä ollut niin haipakkaa, että nyt vasta kerkesin koneelle...
Testi oli aamulla nega, niinkuin oletinkin... TOSIN se viivanpaikka oli vahvempi tänään kuin eilen :whistle: Ja mieshän ei tietenkään nähnyt yhtään mitään vaikka yritin näyttääkin missä se viiva on x)
Noniin, eli näillä taas mennään... Menkoista vihjais jo vähän se, että olen äkänen kuin ampiainen, ja ajankohtakin jos keskiviikkona olis menkat alkamassa :(

:hug: muille negan testanneille ja tietysti kaikille sitä tarvitseville!

muoks*
Kyllä musta vahvasti alkaa taas tuntua, että se vuoto viimeistään torstaina alkaa :( Vaikka on pahoinvointia, huippausta, ym ym ym, mutta sitten taas just kun oon niin äkänen, alamahaa välillä jomottelee ja mikä tärkein, nuo 10 mIU:n testitkään ei näytä muuta kun sitä pirun viivan paikkaa :ashamed:

Ainiin vielä, lämmöt oli noussut 36,9 :D
 
Onnea plussanneille! Ja :hug: tädin yllättäneille!

Omassa olossa ei mitään. Noh lupasinkin olla kuvittelematta oireita :LOL:

Mutta sitä piti kysyä, että mikä apteekista ostettava raskaustesti on herkin ja luotettava? Clearblue?!

Mukavaa sunnuntai päivää kaikille!!!
 
zirppa kannattaa ehkä kysyä apteekista, kun taitaa aikalailla riippua mitä missäkin on. Meilläpäin yhdessä apteekissa on vain apteekin omia testejä, toisessa pelkkiä first signaleita (jotka ovat niitä herkkiä) että paljon valinnanvaraa ei ole :D

Ärrinmurrin :headwall: :kieh:
Tänään taas testi (yllätys yllätys) nega, myös tuo sylkiovistesti... Ja lisäksi on tullut myös menkkamaiset jomotukset :|
Eli siis eipä taida tulla vauvaa töstäkään kierrosta :'(
Häviääköhän nämä "raskausoireet" sitten kun menkat alkaa, meinaan tämä pahaolo ja huippaus ei ole mikään kovin mukava podettava...
 
KS09 sama täällä eli negaaaaa! murinaa! :kieh: No roskishaamut kyllä tulleet eilen ja tänään mut nehän ei tarkoita mitään. Uusi kierto alkaa huomenna tai ylihuomenna viimeistään. Menkkaoireita löytyy kokoajan enemmän. olen vaan niiiin turhautunut. Ens kierrossa en sitten raskaustesteillä testaile ennen kuin kuukautiset myöhässä (jos ovat myöhässä). Ovista aion kyllä tikutrtaa ahkeraan että vähän tietää missä mennään. Mun miestä naurattaa mun epätoivoisuus :LOL: . Onhan tää vasta yk 1 mutta kun nostan aina esille tämän minun ikäni ja siksi koen että mulla on kauhee kiire toimia...
 
Nyt en kyl tajuu mistään mitään! Eilen tein CB:n digitestin,että uskallanko alkoa ottaa illalla. Negahan siitä tuli (ei ollu kyl aamupissasta) joten kuppia otin eilen aika railakkaasti. Lämpö nousi eilen myös jo 37,5C ja ihan outo olo. Tein sit aamulla herkällä puikkotestillä (David) vielä aamupissasta ja siihenpä alko tulla ihan testiajan sisällä punertava haamu! :0 Siis mitä??? Miten CB ei näyttäny mitään? Outoa myös se,että töhryvuodosta ei tietoakaan ja mulla on aina sitä ennen tädin tuloa jo monta päivää. Mitähän toi läträys teki,jos vaikka oliskin raskaana Viiva on kyl selkeesti punainen, mieskin sen näkee, eikä sellanen harmahtava viivanpaikka. Tosin en oo saanu noihin kyl viivanpaikkojakaan yleensä näkyviin. Noh, odotellaan,mitä käy, voi hyvinkin olla kemiallinen...
 
Enkelinäiti Käsittääkseni noin alkuraskaudesta ei juomiset vielä vaikuta sikiöön millään tavalla, eli voit olla huoleti =)
Ja kovasti onnea haamusta!! :flower:

erka Tää on niin raastavaa! Sulla tulee ikä vastaan, mulla sairaudet... Perussairauteni takia lapset olisi hyvä hankkia nuorena... Ja jos jokaiseen lapseen menee yli puoltoista vuotta yrityksen alotuksesta, eli ikä eroa tulee reippaasti yli 2 vuotta, lähemmäs kolme ainakin, ei meidän perheeseen kovin montaa lasta siunaannu :(
Voi plää että mua ketuttaa!!!
 
Voi että Erka ja KS09 ku te nyt ootte malttamattomia! :DD

Minä en oo testannu ku 2 kertaa.. toine kerta en muista ees kui aikasin, tais olla tiistai :DD
ja sit toi perjantai. Seuraavaks vasta keskiviikkona, jos ei täti oo tullu. Mulla on kyl enemmän musta raskausoireita ku kuukautis.. mut silti en usko tärpänneen.
Tuntuu et juoksen koko ajan pissal ja nii yms. :D
 
Sunnuntai 15.11



Cisu............................kp 86/32-35..........................................yk
Oravannahka..............kp 83/28-?............................................yk1
kapa............................kp 81/32...............................................yk8
Huisi...........................kp 66/30...............................................yk1
Neila...........................kp 62/28...............................................yk2
Ilmatar.........................kp 44/28...............................................yk3
KS09............................kp 31/40.............21v............2.lapsi......yk4
icefairy.........................kp 31/26-35........22v...........2.lapsi.......yk2
mammuli77..................kp 30/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
Markke..........................kp29/?................27v...........1.lapsi .......yk3
aurella..........................kp 28/27-38......31v...........4.lapsi.........yk15
erka..............................kp 28/28-31..........36v...........3.lapsi........yk1
Zirppa..........................kp 26/34-35..........24v............2.lapsi......yk2
juuliai...........................kp 25/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Katinka-82..................kp 25/31-42..............................................yk5
Cladoceran..................kp 25/36-39...........29v...........1.lapsi........yk9
Enkelinäiti...................kp 24/25-26 .............................................yk2
Lily-Jane.......kp 21/28-32...24v.....1.lapsi....yk1
Satsuki.......kp 21/28......33v....2.lapsi.....yk1
Mahdotontako.............kp 18/27-29..........................................yk3
MaybeSomeday..........kp 17/28-30............23v...........1.lapsi........yk7
Sintsu78......................kp 14/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
UuTeEnNoUsUUn.....kp 13/28-30 ..........................................yk5
Annmari-76.................kp 12/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula........................kp 10/30-32......23v...........1.lapsi.........yk4
bebetobee....................kp 10/28.................................................yk2
very important baby... kp 7/29-33, ........29v...........3.lapsi.........yk4
Ansku-82....................kp 5/30..............27v...........1.lapsi........yk12
Danuli79....................kp 3/28-35................................................yk9
piprane ema.................kp 1/30.............32v..........3.lapsi........yk5

Tulisit jo pieni.............kp ?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ......................................5.lapsi..........yk


Taustalla


Ainoska
Kaapo80
JKVY
Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
Selmiina


Haamujengi:

Neila..........................kp?/28..................................... ...yk?


Plussanneet


LillaMy83..................8.7.......(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen......11.7.....(kp 28/27-28)......................yk1
Minna77....................11.7......(kp ???18/26-30)................yk9
nan-nan-naa...............12.7......(kp 19/28-30).....................yk1
Hemmi......................26.7...
JääKyynel.................31.7...
Quukkeli...................20.8...
Varanikki..................23.8.......(kp 30/28)...........................yk4
Katyana.....................25.8......(kp 41/??)............................yk1
Monkey....................12.9.......(kp ?/?)................................yk2
Adalia86...................25.9......(kp28/31-33 )...................... yk1
Jonnas1984...............28.9.......kp 27/28-29(?)....................yk2
Juupeli......................12.10.....kp30/28............................. ..yk6
Griffski73.................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä...............14.10.....kp36/30-32.................... . .....yk1
Vaahtera-82.............17.10.....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................................kp ?/28-30............................yk2
marjukka-82.............21.10....kp 31/25-31 ..........................yk3
Star86.......................26.10....kp24/25-28...................... ....yk1
Chili24.........27.10........
tyhmäblondi73...25.10....
Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................. ...............
 
KS09 :hug:
Helpommin sanottu kuin tehty mutta mulla aikanaan auttoi,kolmatta lasta toivoessa,yrityksen unohtaminen.5kiertoa itkeä tuhersin ettei meille tule enää ikinä vauvaa :ashamed: ja oli aina yhtä onneton kun menkat alkoi.sitten päätin heittää hanskat naulaan ja unohtaa koko yrityksen,ollaan sitten ilman vauvaa....Ja heti seuraavasta kierrosta aloin odottaa :D

Jotain tuollaista toivon myös nyt.Oon ollut aika rauhallinen tämän kierron suhteen,rehellisesti en edes tiedä missä Kp:ssä mennään :eek: Ja ihan fiiliksellä peittojen väliin vaan =) Ja muutenkin on olo etten nyt höslää,jollei onnista sitten käännän uuden sivun elämässä,ainakin toistaiseksi.Ja tosiaan ensi kesänä mietitään asiaa uusiksi...


Onnea enkelinäidille haamusta :heart:
Mä oon muutamat kerrat myös ottanut useamman lasillisen päivää paria ennen plussaa kun oon aatellut etten kuitenkaan ole raskaana ja ihan terveet vaavit on silti tullut =)

Erka :hug: Kyllä se onnikin sieltä vielä tulee!!!

Icefairy jännää,jospa tosiaan.... :flower: Heti sitten kertomaan kun oot testannut!!!!
Itse huomaan ettei mulla voi olla testejä kotona,ne ei jostain kumman syystä säily mun käsissäni,eli vau,että oot malttanut olla testaamatta ;)
 
Niimpä JKVY Mä tiedän ton yrittämis jutun vähän liiankin hyvin :LOL: Esikoisesta meni puoltoista vuotta, mitä yritettiin, kunnes päästiin hoitoihin ja tutkimuksiin. Kun asia luovutettiin toisten käsiin, oma kova yritys ns. loppui ja kas kummaa, samasta kierrosta tärppäs :D

Se vaan pitäis unohtaa kokonaan... Mä kuvittelin onnistuvani tässä kierrossa, kun en tilannut edes ovis testejä. Muutama pahanen löytyi kaapista ja sen yhden kun teis, sattui tulemaan ovis plussa, eli aika tuurillaan, että juuri sinä päivänä testasin. Ja peuhattu ollaan sillon kun on siltä tuntunut =)
Nyt vaan loppuak ohden oireet sen kuin lisääntyy ja selkiintyy, niin musta on tullut ihan malttamaton, että päättyisi tämä kierto jo, sitten mut voi leimata virallisesti hulluks :D
Kun tää pahoinvointi ei ole mikään herkku oire, jos muuten vaan on ilman salamatkustajaa :(

Varmaankin pitäis taas päästä niihin hoitoihin, jotta tärppäis, mutta kun siihenkin menee vielä aikaa :ashamed:

muoks^* niijuu, en mäkään tietäis missä kp:ssa mennään, ellen sillon tällön kävis noilta listoilta lukemassa, kiitos ihanan päivittäjämme =) :flower:
 
piprane ema :hug: Tiedän tunteen.Ei oo kivaa :(

Meillä ollaan sentäs toivuttu aika hyvin.Mies ja tyttö säästyivät näillä näkymin tältä taudilta.Toivottavasti ja pysyttäis nyt kaikki terveinä.Ensi viikko pitäis olla ahkerasti kylvöhommissa jos meinaa jotain aikaan saada.Testejä en käyny ostaa.Iski pihiys ja ajattelin senki kympin laittaa lasten lahjoihin...

Äh, on meistä yks pipinä.Hevonen oli satuttanut jalan :(
 
Halusin nyt vihdoin kirjoitella kuulumisia. Täällä porukka näyttää vaihtuneen ja hyvä, että plussia on tullut. Minulla on ollut todella tuskainen olo jo pitkään, tuntuu että pää hajoaa. En tiedä kuinka moni minut muistaa, mutta helmikuun hermoilevistä asti olen mukana kuumeillut... viime kuussa vaiko edellisessä siirryin taustalle kuumeilemaan. yritystä meillä oli jo tuolloin helmikuussa 3-4kk ja oikeastaan koko muutaman vuoden suhteen ikana ei ole ehkäisyö ollut kauheasti käytössä. no en ole raskautunut vieläkään joten miehen siittiöt tutkittiin kesällä jo ja niissä oli pientä vikaa. minulle tehdään tammikuussa munatorvien aukiolotutkimukset ja helmikuussa raskautta yritetään inseminaatiolla. vähän on pää sekaisin ja isona kysymys, että mites tässä näin kävikään, että lapsettomuuspolille jouduttiin. Joskus elämä vaan näyttää meneväm näin. Voimia kaikille yrittämisessä ja toivotaan, että teillä on parempi onni kuin meillä! :)
 
Hei kaikki!

marrr Minä muistan sinut :) Kirjoittelin nimellä Lintsi85 ja olin "perustamassa" helmikuun hermoilijoita, käynti vaan jäi lyhyeksi kun narahdin papakokeesta ja yritykseen tuli huikea 8 kk tauko. Täällä ollaan taas, yk 1 menossa. Tosi ikävää kuulla, ettei vieläkään ole onnistanut, mutta ainakin asiaan on saatu hieman selkoa, ja ehkä toivottu tulos saadaan inseminaatiolla. Toivottavasti sinulla on kuitenkin kaikki hyvin ja munatorvet kunnossa, ja pienellä lisäavulla saisitte oman nyytin. Paljon onnea teille kaikkiin koettelumuksiin ja isot halit. Mistä sitä itsekään tietää mitä tässä tapahtuu, ei auta kuin odotella. Voimia :hug:

piprane ema Tosi ikävää :( :hug: Parantukaa pian!

Enkelinäiti Toivotaan, että viivat siitä vahvistuu!! Varovaiset onnittelut haamusta!

Oma suuri napa: Täällä oli ovulaatio kp 19, samana päivänä kun mies tuli reissusta. No se nukahti sohvalle, joten ei tullut petipuuhista mitään :) Päättelin oviksen siitä, kun eilen aamulla lämmöt oli nousseet sen 0,5°, ja tänä aamuna sama. Harrastettiin seksiä kp 16, eli kolme päivää ennen ovulaatiota. Mahtaakohan tuo riittää? Ei auta muuta ku jännäillä. Jos tästä tulisi raskaaksi niin uskomusten mukaan tyttö pitäisi sitten olla matkalla :D Eipäs innostuta liikaa, ei ole odotukset kovin korkealla. Mutta eteenpäin rähmitään!

Toivottavasti kaikilla alkaa uusi viikko jotenkuten mukavasti. Mä vihaan maanantaita :kieh: ... nukun aina su-ma yön niin huonosti.

Kauniita unia koko poppoolle!


:wave:
 
Huomenta! Ja negaa taas tänäänkin pukkaa . Uuden kierron pitäis alkaa tänään tai huomenna. En tajua noita kotitestin onesteppejä kun eilen sain jotain roskishaamuja ja outoa viivanpaikkaa? ennen roskishaamua ja tänään ei edes roskishaamua. Onkohan ne liuskatkin keskenään erilaisia (yksilöitä . Mun liuskat on kyl maannut pakkasessakin postilaatikossa että tiedä sitten mitä se niille aiheuttaa?? Toisaalta oon varmaan hermoilullani saanut hormonini sekaisin??!! Alkais nyt sitten vaikka se uusi kierto että jotain tapahtuis .
Onko se muuten aina niin että ovulaatio (olettaen että munasolu irtoaa) tapahtuu aina lh-piikistä 24-36 h vai onko se vain keskimääräinen arvio ja yksilökohtaisia eroja vähän niinkuin kiinnitttymisen ajankohdassakin???
 
Pirpane ema :hug: :(
marrr Hassu juttu, mutta minäkin muistan sinut, vaikken ihan helmikuisissa vielä ollutkaan mukana =) Onnea nyt yritykseen, vaikka apukeinoja siihen joudutte/saatte käyttää!

Lily jane Kyllä kolme päivää pitäis riittää, tai ainakin luultavasti meillä se riitti ;)
sillä...



Tosi huonot kuvat, mutta sanokaa, että tekin näette sen, että siinä on myös väriä?!?! Sillä jos asia näin on, mä sain haamun :D
Voiko paremmin maanantai enää alkaakaan? :D
 
Kyllä niissä kummassakin jotain on..ainakin oikean puoleisessa kuvassa vaal.pun. Yritin saada kuvaa isompana auki mutten saa jostain syystä..täytyy yrittää myöhemmin udestaan. Onnea kuitenkin toivotan jo tässä vaiheessa :flower: :heart:
 
Toivotaan, mä laitan niin kädet ristiin, että olis nyt tärpännyt, ja pysyis vielä kyydissä loppuun saakka! Ens viikko pelottaa :ashamed:

erka :hug: negasta... Tiedän miten kurjalta tuntuu...

muoks* JKVY Ei ole apteekin, kun toi on joku 10mIU:n testi...
 

Yhteistyössä