Joo täällä kans tyttösellä on alkanu ilmeneen yllättäen tollasta ihme levottomuutta öisin. Saattaa heräillä 3n jälkeen ja touhuilla omiaan pitkän tovin, leikkii käsillä ja kokeilee vääntyä vatsalleen. Itse herään yleensä viimestään sit kun arvon neiti alkaa lutkuttaan nyrkkiä tai peukkua (siinä kans haastetta tulevaan, alkaa vierottaan irti nyrkin syönnistä). Viimeyönäkin aikani kuuntelin toisen ähinää ja oottelin että koska kiljasee nälkäänsä vaan eipä kiljassu vaan nukahti sit omia aikojaan. Nukku tosin kovin levottomasti siihen saakka et nälkä herätti uudelleen. Mut kai se on sitä ikään kuuluvaa kun kuulostaa kaikilla olevan samaa vaivaa.
Toki jos itkusena on niin sillon varmaan ne ikenet sit kiusii. Ja noihin kipuihin mä edelleen annan mieluummin suun kautta lääkkeen kun se kuulemma auttaa nopeemmin ja varmemmin entä suppo.
Pakko viel tohon makuuhuone-keskusteluun kommentoida että täällä on kans ollu melko rauhallista ihan esikoisen syntymästä asti. Tosin mä oon kaikesta syyttäny pillereitä. Tai siis kun esikoista alettiin yrittään ja jätin pillerit pois, alko kummasti vipinä lisääntyyn vällyjen välissä. Sitten esikon syntymän jälkeen imetin kans n.3kk (imetys kai piti halut loitolla tuon ajan) ja sen jälkeen alotin taas tutut pillerit, ja kappas, halut ei palannu entiselleen ennen kun lopetin pillerit tätä toista suunnitellessa. :headwall:
Nyt on ollu kans melko vaisua, mut ei oo tuntunu kauheen eroottiselta olo niiden maitosäiliöiden kans. Nyt kun imetys alkaa olla takanapäin, on olo jotenkin helpottunut. Vaikka rinnat onkin enää vain kaksi kärpäslätkää.
Jos ne halut sieltä palais taas entiselleen. Pitää puntaroida ehkäsy-asiatki uusiks jos pillerit tekee taas temput. Onhan se toki melko tehokasta ehkäsyä kun halut katoaa kokonaan, et hatun nosto kemisteille jotka on nämä ihmepillerit keksiny.
Jahas, vielä tosta pukemisesta. Minä kans pähkäilly asian kans. Mut kokeilemalla kai se oikee varustus löytyy...Tosin mä taidan kaipailla vinkkejä enemmänki siihen, miten saan ton pikku-neidin yleensäkään viihtyyn vaunuissa!?? :/ Hän kun nukkuu sisällä oikein mainiosti päikkärit, mut vaunuissa nukkuu max. vajaan tunnin ( eli pahimman väsymyksen pois) ja sitten huudetaan niin kauan et joku nostaa ylös. Kellään ideoita ongelman ratkasuun? :attn:
Muuten toi ois sama vaikkei nukkuskaan vaunuissa, mutta esikoisen kans ois kivempi viihtyä ulkona vähän pidempääkin kun se puol tuntia. Ja hyvähän se ois saada vauvallaki välillä raitista ilmaa. Mut no, ideoita pliiiis ja onkohan kenties muilla vastaavaa pulmaa?
No, tässäpä taas jorinat tältä erää. Aika palata kokkailun pariin.
Kesäheinä <br><br>