Minulla on oireina tällä hetkellä iltaisin aivan järkyttävä turvotus. Olen myös alkanut syömään enemmän, olen parina päivänä töissä jo ekalla tauolla syönyt melkein kaikki eväät
Meillä esikoinen. Kaikki uutta ja jännääKiva että mahtui mukaan! ja onnea myös teille jotka ovat aikasemmin mukaan päässeet! Ja onnea kaikille uusille myös nyt on alkanut tisseihin tulemaan tuntemuksia, ihan kuin maito nousisi (mulla siis esikoisen "imetys" loppu jo hieman ennen 2vkon ikää, pumppasin hänelle maidot tuohon asti). Onko täällä paljon esikoistaan odottavia?
Hmm.. Nyt menee jo oudoksi! Voiko keskenmenossa raskaustesti näyttää ensin negatiivista kunnes vasta alkaa vuoto? selvennän nyt hieman teille. 8.3 mulla alkoi pyyhkiessä tulemaan hyvin pieni määrä verta ja 11.3 tein apteekin raskaustestin joka näytti negaa. Tuhruvuoto vaan edelleen jatkui eikä tullut runsaammaksi ja tein 14 päivä uuden testin joka olikin selvä positiivinen. Vuoto loppui 15 päivä ja tänään (18. Pvä) tein vielä yhden testin joka olikin nega???! Mulla ei oo mitään kipuja, ei vuotoa ja lämmötkin edelleen koholla ja nuo tuntemukset tisseissä... Heti kun ukko tulee kotiin niin lähden apteekkiin ostoksille kyllä
On kyllä aika erikoinen tilanne! Itse varmaan kävisin tarkistuttamassa tilanteen lääkärillä. Tsemppiä!Hmm.. Nyt menee jo oudoksi! Voiko keskenmenossa raskaustesti näyttää ensin negatiivista kunnes vasta alkaa vuoto? selvennän nyt hieman teille. 8.3 mulla alkoi pyyhkiessä tulemaan hyvin pieni määrä verta ja 11.3 tein apteekin raskaustestin joka näytti negaa. Tuhruvuoto vaan edelleen jatkui eikä tullut runsaammaksi ja tein 14 päivä uuden testin joka olikin selvä positiivinen. Vuoto loppui 15 päivä ja tänään (18. Pvä) tein vielä yhden testin joka olikin nega???! Mulla ei oo mitään kipuja, ei vuotoa ja lämmötkin edelleen koholla ja nuo tuntemukset tisseissä... Heti kun ukko tulee kotiin niin lähden apteekkiin ostoksille kyllä
Maiju on ryhmän jo perustanut... sivulla 2 on jo asiasta ollut puhe itsekkin sinne aion liittyä, kun vähän enempi varmuutta tulee.. viimeistään ultran jälkeenVoi, kauhee tilanne heartlove. Toivottavasti näyttää vielä plussaa.
Facebook ryhmästä ei oo kukaan maininnut, kaikki vain kysellyt. Perustetaanko?