Tervetuloa uudet! Vielä mahtuu hyvinkin matkaan
KasKummaa: Laita minulle yv:tä täällä kaksplussassa ja kerro facebook nimesi. Lisään sinut kaveriksi ja sitä kautta liitän sitten sinut ryhmään. Se on täysin salainen, eli ei huolta, että joku näkisi liittymisesi
Pinkki Myy: Ihanaa! Kaksoset tulossa! <3 Eiköhän he malta kyydissä pysyä loppuun asti <3
Sirppuliina: Oih tsemppiä ultraan! Tulehan kertomaan mimmonen sintti löytyi
<3
Mimmu222: Kyllä me sinut matkaan hyväksytään
Vaikka la olisikin 30.10.. ^^
ON: Pahaa oloa ja väsymystä.. Siinäpä viime viikon kohokohdat
Tai no paras uutinen oli se, että ultrassa oli kaikki hyvin! <3 Mutta nyt eilen alkoi sitten uusi huolenaihe... nimittäin tuhruvuoto. Sitä jatkuu vielä, mutta ei ole onneksi lisääntynyt. Torstaina eka nla, saas nähä mitä siellä sanotaan. Voisi yrittää tälle viikkoa kuunnella sydänääniä kotona dopplerilla, viikko sitten ei vielä löytynyt.
Esikoisesta sain äänet kuuluviin jo abt rv7.. ! En kyllä huolestu, jos nyt ei kuulu. Normaalia, ettei kuulu näin aikasilla viikoilla.
Synnytyksestä oli puhetta.. Minulla ensimmäinen synnytys kesti 15h 40min, josta avautumisvaihetta laskettiin 15h, ponnistusta 31min ja loput 9min.. Rankkaa oli, koska olin niin kipeä! Sain kuitenkin epiduraalin, josta oli todella paljon apua. Mutta ongelmaksi tuli sitten 7cm kohdalla jäätävä pakonomainen ponnistamisen tarve.
Tosi makia oli 3cm ootella ja pidätellä ponnistamista.. En sinänsä pelkää synnytystä, mutta en ole sen kummemmin sitä vielä miettinytkään.